Нахвърляно

юни 3, 2009

Покрай рождените дни вкъщи се сдобихме с две нови джаджи. Едната е дигитална рамка за снимки. Можеш да качиш намсиколкоси мегабайта снимки или да използваш външна памет, а после те ти се въртят през зададен интервал. Екранчето е доста качествено и снимките изглеждат много добре. Другото е авто fm транмитер за ipod. Пуска музиката от ipod-a на радио честота към радиото в колата. Спестява ми смяната на хем неугледното, хем пък качествено радио и ми гарантира музика по мой избор на дълъг път.

***

Изключително съм изненадан в уважавани от мен блогове да видя насмешливо отношение към второюнските сирени, както и идеи за спирането на тази традиция. Денят на Ботев всъщност не е само на Ботев, а и на загиналите за свободата и независимостта на България. Без да изпадам в патриотарски патос (защото не ми е присъщ), само да кажа, че от вас се иска за три минути да спрете и евентуално да се замислите за героизма на тези хора. При глупостите, за които съвременният човек мисли постоянно и времето, което пилее, тези три минути са нашето минимално вложение в националното ни самосъзнание.

***

Не можах да дочета статията на Светла Енчева (толкова дълги постинги ме изнервят), но в началото си тя покрива на 100% моята идея за гласуване на евроизборите – Синята коалиция с преференциален глас за Стефан Тафров. Уравновесените, некомпрометирани и ерудирани кандидати трябва да се толерират!

Виж, за парламентарните избори, за която и партия да отиде гласът ми, това ще бъде направено с малко или много компромис. Тъпото е, че досега нито една партия не е показала, че ще оцени компромиса ми подобаващо т.е. да се постарее да се изчисти. А за чистене има много!

***

Нещо забавно за финал:

Днес за пръв път чух тази песен по Z Rock. То едва ли има друго радио, което да я пусне.

4 коментара “Нахвърляно”

  1. longanlon Says:

    „…от вас се иска за три минути да спрете…“

    от кого „се иска“ ние да спрем? ами ако не искаме да спираме? честванията са по избор, не задължителни. а изборът на тия сирени, всяващи тревожност е повече от неудачен.

  2. grigorweblog Says:

    Аз защитавам отдаването на чест със сирени и хората, които го правят. Тези, които на искат, да не го правят. Сирените не всяват тревожност, защото всички знаят защо вият те на 2.06 в 12:00.

  3. Кръстю Says:

    Ами така е ,разбира се…прав е longanlon, как може нас ,свободните и неповторимите някой да ни тревожи с идиотски сигнали и при това да спираме?!
    Аз например, приедлагам, така в движение да изцепваме по една яка пръдня, или уригня и който го направи най-здраво да печели една бира..

  4. Светла Says:

    То верно постът ми стана толкова дълъг, че и аз се уморявам, като си го чета. Shame on me!

    Иначе и аз съм против сирените, ама това е друга тема.


Вашият коментар