Тото Котуньо vs. Дует Шик

юни 9, 2008

Снощи бях на концерт на Тото Котуньо с погрявка от дует Шик. Как и защо се оказах на толкова несвойствено за мен събитие е друг въпрос.

Тото Котуньо ми направи силно впечатление. Макар и да съм чувал песните му само пасивно, се оказа, че само две от изпетите песни не ми бяха познати и те бяха от новия му албум. Имаше хубав глас, добро присъствие на сцената и се радваше на жените, които се редяха на опашка да му връчат букети. Държеше да научи името на всяка жена и я възнаграждаваше с целувка – стопроцентов италианец. Жените също му се радваха:)

Дует Шик пяха добре и това е всичкото добро, което мога да кажа по техен адрес. Макар на плаката да пишеше Тото Котуньо с ей такива букви и дует Шик с ей такивинка буквички, те между всеки две песни говореха как това е техния голям концерт и как те решили да го направят с Тото Котуньо и как той се съгласил. Айде слезте на земята, алоу. Звездата беше Тото Котуньо, това беше негов концерт, затова и цената на билетите беше такава. Ако беше обратното, и цената трябваше да е като за самодеен комсомолски концерт.  Между песните говореха адски много и само глупости. Досадиха изключително много на публиката и когато тя започна да бика „Тото, Тото“, казаха „Ей сега ще дойде, няма къде да избяга“. Разказаха колко много пари им е струвала подготовката на концерта, как са ги събирали и какви лишения са правили. Аз, като публика, въобще не се интересувам от тези неща, защото съм отишъл да ме забавляват, а не да ми разказват житейските си трудности.

Въобще българската естрада се оказва с претенции без покритие. Италианската изглеждаше като с покритие и без претенции.

Какво друго ми направи впечатление:

Цветята от Сергей Станишев и Георги Пирински бяха освиркани. Всъщност освирквани бяха хората, а не цветята. Цветята от Стефан Данаилов бяха аплодирани. Най-вероятно хората са аплодирали спомените си за актьора Стефан Данаилов, а не министъра и политик Стефан Данаилов.

13 коментара “Тото Котуньо vs. Дует Шик”

  1. iffi Says:

    хаха, подобна история с цветята и на Lord Of The Dance

  2. Румяна Says:

    За Тото – всичко най! Макар че миналогодишният предизборен концерт пред НДК като че ли беше по-експресивен. Тази година нещо не беще в пълен синхрон зад него, имам предвид музикантите и озвучаването. Иначе Тото Котуньо е с харизма, фин творец, аристократ на духа!
    Колкото до Шик-овете – прекалено меко се изказвате. Невероятна посредственост, преливаща в простащина, ограмна скука и даже нахалство!!! Нашата публика трябва да се научи по-остро и директно да демонстрира нетърпимостта си. Отвсякъде изявата им беше пошла, в т.ч. и дивотиите с кошници и слова…

  3. grigorweblog Says:

    Я, не съм сам в мнението си за Шик-овете, а и Румяна го е написала по-добре:)

  4. теди Says:

    Здравейте и аз бях на концерта и статията която е публикувана тук е точно така всичко което е написано беше така.Тото е страхотен нашите български музиканти само могат да се учат от него и да му целиват краката.Какъв концерт какви 20 години ги гонят дует Шик та те изпяха 5 песни а имали трорчество къде ви е не го чухме.Не беше юбилеен концерт а концерт на Тото добре че беще той та да ви отсрами.Направи страхотен спектакъл просто беше невероятно пееше му се на човека и пя от сърце ,а не като нашите за колкото са им платили за толкова.До колкото за освикванията на премиера никой не ни е виновен че сме си го избрали или че не сме гласували за някой друг така че сега ще си сърбаме попарата.Страхотен канцерт беше,разбира се заради Тото.

  5. мила Says:

    Нека и те да искарат някой лев стига им тези кошници и цветя да ги върнат в магазина пак ще искарат месеца,а това че са ходили и просили за пари за концерта беше тъпо и да не се оплакват ,че нямат пари да си го платят,само да не са искали от Тото да си разделят наема за залата нищо чудно.

  6. Веси Йорданова Says:

    Здравейте,снощи деут“Шик“пяха почти до 21.30,а почти цяла зала №1 на НДК беше дошла за Т.Котуньо.Двамата „шикозни“ трябва да наемат малки залички за своите концерти.Ако искаха да излязат с чест,достатъчно бе да изпеят пет свои най-добри песни,а не 15 и да чакат да ги освиркат на сцената…Концертът на Т.Котуньо можеше да бъде направен по-зрелищно,с повече ефекти за тези цени на билетите,защото той наистина е велик изпълнител и творец!

  7. Петя Says:

    Потресена съм?!? Толкова наглост от страна на т.н.Шик не съм си и помислила, че има…Излагацията беше пълна- поне да не беше пред Чужденци, а то- още по-ясно лъсна пълната им безпомощност- като сценично поведения и т.н.
    1. Концерта беш еобявен за 19ч.- започна в 20 и нещо
    2. Бяхме съгласни първите 30мин. д аги слушаме-, но 1.30.-близо два ?!? Никой не е платил билет за тях, нали?!?
    3. То не бяха автори- композитори- аранжименти… празни приказки по 10мин преди всяка песе и 15- след- благодарности за спонсори- изчетени име по име…цветя- запознаване със всяка баба- леля- дете-роднина- колега, наредил се на опашка между песните?!? / след края- да! Но посредата- за пръв път виждам подобно нещо!!!
    4. Нямат балет, не смениха дори единствените си черни дрехи- както точно да гледаме?!?- Тото- дори и на друг език- направи връзка с нас, публиката, а те?!? Такъв шанс- да пеят пред пълна зала едва ли друг път в живота им ще имат и те я пропилаха! Да пеят- нон-стоп- д анаправят купон да не ги е яд хората че са дошли, а то….И Лили Иванова е тук- 10 мин. пауза / аплодисменти/ , И Нели… пак и така
    5. Тото излезна в 22ч. Неделя вечер- 23.концерта беше в разгара си, а аз и много др. отделили време- средства и т.н. мислихме единствено за това какще се прибираме… Т.е. принудена бях да си тръгна по средата на концерта / не бях предвидила още 20 лв. за такси/…
    Искам си 15 лв. , защото 3/4 от времето бе изядено от Шик и простотиите им- и ми беше прецакана вечерта, която трябваше да бъде специална- италианска…
    Забравих да пиша- до мен беше група чужденци- и аз се чудех какво да им обяснявам…кои са тези и т.н.че не са объркали концерта…
    Кой какво спечели от всичко това?!? Нерви- освирквания игорчив вкус …позамазани до известна степен от Тото, който е пял може би още 30 мин. които аз пропуснах
    МОЛЯ ПИШЕТЕ НАЧАЛНА И КРАЙНА ДАТА НА КОНЦЕРТИТЕ И КОЙ КОЛКО ЩЕ ПЕЕ, ЗА ДА МОГАТ ХОРАТА ДА СИ НАПРАВЯТ СМЕТКА ДА ХОДАТ ИЛИ НЕ! КАКТО Е ПО БЕЛИЯТ СВЯТ. БЛАГОДАРЯ

  8. Наталия Чингова Says:

    Възхитена съм от концертната част на Тото.Раздаде се, създаде атмосфера и притъпи тягостното чувство което създадоха Шик в душата ми. Шик нямат никакво сценично поведение..

  9. Tania Says:

    Здравейте всички разочаровани снощи от т.нар „концерт“ на Шик. Наистина страшно постни няколко песни. И това което ми направи впечатление – страничните екрани не бяха пуснати и такива като нас на по-задни редове почти нищо не видяха.Сигурно е щяло да натовари бюджета им – но…тези 5-6 прожектора които ни вадеха очите от време на време
    А за Тото …..та той е легенда. Очарователен и велик изпълнител и музикант

  10. Румяна Says:

    Много съм благодарна за активността на всички, коментирали темата. Кой казва, че българите днес нямат естетически критерии, че всички са под ботуша на чалгата? Напротив, има светлина в тунела!!!
    Гледайте „Ритъм енд блус“ в Малък градски театър Зад канала и „За народното творчество“ –
    авторския спектакъл на Камен Донев!


  11. […] Posted by grigorweblog under Общи   Това е продължение на предния пост, който пожъна доста коментари. Mike Ramm също писа по […]

  12. Иво Says:

    Направо ме разбиха коментарите ви!!! И ВИЕ СЕ НАРИЧАТЕ БЪЛГАРИ-Тото това,Тото онова,велик майстор,велик певец и о6те такива изказвания.Да,наистина има хитове,но аз също бях на концерта и смело заявявам,4е изпълненията на Тото ми доскучаха и отегчиха до смърт/с изключение на 2-3 хита,с които съм отраснал/.Не проявявате елементарно разбиране към един истински български дует и за каква естетика си говорим,като очевадно никой от вас не е пожелал да се напъне и да се заслуша в стойностното изпълнение на Краси и Вили,в невероятните музики и аранжименти на Краси,в невероятно смислените и истински текстове на Евтим Евтимов и Александър Петров.За какво родолюбие става въпрос-че вие го засипахте тоя Тото с хвалебствия и превъзнасяния,а пратихте стойностното и българското в девета глуха.Критерийте ви за естетика са чуждите песни и турските маанета,заляли България,от сорта на Радка Пиратка и Сто патрона.Отвратен съм от изказванията ви и се срамувам,че сте ми сънародници.Вие сте родоотстъпници.А на дует „Шик“ пожелавам само успехи и муза,за да създадат още стойностни песни,както във всичките си албуми до сега!!!!


  13. […] постинги са “Тото Котуньо vs. Дует Шик”, “Новата далавера” и “Тото Котуньо vs. […]


Вашият коментар