Блогове

март 17, 2011

Изгубил съм интерес към блога си. Мога да напиша адски много неща, но не искам. Това отчасти се дължи и на факта, че постингите ми се губят в тълпата от пътеписи и рецепти в блогосферата – място, откъдето получавах повечето си читатели. Въпреки това не споделям оплакванията на другите блогъри от състоянието на блогосферата. Просто си давам сметка, че личен и неспециализиран блог като моя е обречен на бавна забрава в ерата на бг-мамма, фейсбуци и туитъри.

От днес ще се пробвам в друго блог поприще – това на специализирания блог. Все повече се вълнувам от бягане и развиването на този спорт в България. Срещнахме се с Еленко в Барселона, където участвахме в маратон, и той ме покани да се включа в такъв блог. Ако се интересувате от бягане във всичките му форми и разновидности, надявам се, че занапред  в shorti.eu ще намирате интересна и полезна информация.

5 Responses to “Блогове”

  1. Eneya Says:

    Чакай сега, списването на блог е колкото заради теб самия, толкова и заради читателите.
    И не винаги темата привлича читателите, а по-скоро как е написано.
    Един от най-любимите ми блогове е на едно супер депресирано маце, дето говори за някакви дреболии от живота си. Но го прави по толкова… интересен начин, че веднъж си описваше в какви цветове има чорапи, а аз се смях до сълзи на текста.

    Аз например те чета през рийдър (проверявал ли си колко рийдъра те следят, защото те не се отчитат в класическия wordpress counter?) и ми е приятно да се отбивам.
    Недей да се отказваш, защото мислиш, че си заглушаван. Все едно да не пишеш книги и разкази, защото и други са го правили преди теб…
    Хайде, стига.

  2. zlobber Says:

    Успех с маратонският блог. Ще се радвам, ако се засегнат и други теми – планинско бягане и триатло, както и всякакви други ендуро мероприятия.

  3. nervousshark Says:

    Не мисля, че подобни блогове са обречени. Напротив, аз например предпочитам да чета точно такива, а те за съжаление намаляват.

    Успех с шортите🙂

  4. Ана Says:

    Успех с блога за бягане.
    Обаче не съм съгласна относно теорията за трафика от блогосфера. Според мен от доста време на нас хората се абонират за rss-и или си слагат любимите блогове в reader-а на gmail (както всъщност те чета аз).
    И още нещо – аз списвам 2 маргинални женски блога, заради които (особено по мейл) съм търпяла какви ли не гнусотии, но нямам никакво намерение да се отказвам. основно заради себе си, а не само заради роднини и приятели, които ме четат🙂 И ако теорията ти за бгмамите & рецептите беше вярна, значи блога ми, който се агрегира в блогосферата щеше да е хит, а от там имам не повече от 10 посещения на пост.
    Не се отказвай от този блог


  5. […] Изгубил съм интерес към блога си. Мога да напиша адски много неща, но не искам. Това отчасти се дължи и на факта, че постингите ми се губят […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]


Вашият коментар

