Бодро

януари 3, 2011

Няма да ви занимавам с равносметки. Годината може да е добра и лоша, но най-добре да е интересна. Моята беше интересна. Надявям се новата да е още по-интересна.

Изкарахме страхотна Коледа и посрещнахме новата година по много приятен начин. Бяхме част от публиката на „Полет над кукувиче гнездо“ на Народния театър, след това бяхме в „Опера“ и „Маскара“. Идеята за театрално представление броени часове преди края на годината е страхотна – публиката е много приятна, с приповдигнато настроение и добре облечена, актьорите се раздават. Надявам се това да се превърне в традиция за Народния, че и за другите театри, и да го развият като концепция.

Представлението е страхотно като всяко друго на Морфов, а Деян Донков беше неудържим. За нас беше изненада продължителността на представлението (близо 4ч) и малко закъсняхме за другото си мероприятие.

Нагледахме се на филми, за повечето от които няма какво да се каже. „Черният лебед“ остави у мен смесени чувства, а „Вечерята за тъпаци“ е поредната театрална пиеса, принизена до американска комедия. По-добре я гледайте в сатиричния театър, ако все още я играят.

Най-важното от последните дни за мен е, че почти съм си оправил коляното и вчера направих 18 км в Южния парк. Травмата ме върна 2 години назад в подготовката ми, но това не ми пречи да се надявам на няколко интересни състезания през тази година.

В кайна сметка почвам новата година доста бодро и ще се постарая да я изкарам все в този дух.

Вашият коментар

