Сборно

ноември 15, 2010

Да благодарим на Господ и на индустрията за глобалното затопляне. Предполагам, че и най-отявлените активисти са се размазвали от кеф на отркрито през уикенда.

***

Петъчния рейд по заведенията започна от „Casa de Cuba“, мина през Toucan bluzz&rock и завърши в Строежа малко преди съмване. Първото място е снобарско, второто е рокерско, а третото си остава повече от 10 години място, където можеш да пийнеш и да слушаш хубава музика в компанията на сравнително приятни хора. В Toucan слушахме Балканджи. Много ги харесвам и чак ми стана обидно, че имаше толкова малко посетители.

***

Тази седмица наваксвах със сериали. Глeдахме и „The Experiment“ – хубави роли на Ейдриън Броуди и Форест Уитакър.

***

Гледахме „Отворена брачна двойка“ в Театър 199. Режисьор е Мариус Куркински и това ясно се разпознава в играта на актьорите. С изключение на два-три скеча, представлението не блести с нищо особено.

Имахме малък инцидент, тъй като в бързината съм взел само единия билет, мислейки двете му скрепени части за отделни билети:) Момичетата в театъра бяха разбрани и ни пуснаха.

Btw досега не съм отрил блог, който да е специализиран в ревюта на театрални представления, интервюта с режисьори и актьори и т.н. Ще ми  е интересно да следя такъв блог.

***

Вчера за пръв път тичах в Борисовата градина и много ми хареса. Успях да оформя обиколка от 6 км, като половината са в долната част на градината, а другата половина – в гората между тенис кортовете и „Коколандия“. Много разнообразен маршрут с баири, спускания, асфалт и почва. Направих най-бавното си бягане от 2 години насам, но пък ми достави голямо удоволствие. Видях няколко химически тоалетни по маршрута, но единствената вода за пиене, която открих, е до езерото Ариана. Ще съм благодарен, ако някой ми разкрие още някоя скрита тоалетна или чешмичка в този парк.

От тази седмица почвам подготовка за маратона в Барселона и в зависимост от времето част от тренировките сигурно ще са на пътека в зала. Въпреки това мисля малко да уплътня спортния си календар за следващия сезон и да участвам и в Каварна (естествено сайта още не е обновен). 

***

В сборника или тетрадката по математика за 3 клас на дъщера ми имаше следната задача „В квартал „Изгрев“ живеят намсиколкоси роми, които са с намсиколкоси по-малко от българите. Колко българи живеят в квартала?“ Вече два дни се чудя има ли в тази задача скрит расизъм и дискриминация или няма. Ако вместо роми и българи брояха жените и мъжете, всичко сякаш щеше да е наред. В същото време дали в Щатите могат да публикуват същата задача за чернокожи?

5 Responses to “Сборно”

  1. Longanlon Says:

    сега вече самото споменаване на живеенето на роми и българи ли се брои за расизъм?!?


  2. Чешмички в Борисовата, уви, няма. Освен споменатата де…

  3. grigorweblog Says:

    @Long – не знам. Задачата ме смути, та се замислих.
    @Даниел – то и в Южния парк няма много, но там поне обиколката е по-кратка

  4. Илия Says:

    Ако ти е харесал The experiment, би могъл да погледнеш „Das experiment“ от 2001 ( това е оригинала ). А не бозата…

  5. ankabanka Says:

    за блог с ревюта на пиеси и на мен би ми било интересно. трябва някой с повечко време и афинитет към театрото да се захване. моля ако намериш подобен блог драсни 1 ред🙂


Вашият коментар

