Възход и падение

октомври 20, 2010

В неделя бягах на амстердамския маратон и направих най-доброто си маратонско време до момента – 04:06:27. Много съм щастлив от това постижение. За малко изтървах целта си от 03:59:59. Яд ме е, че Еленко ме е изпреварил на полумаратона с 2 секунди и е дръпнал с 10 минути преднина преди финала.

Горното е за възхода. Падението се състои в надрусване със space cake. Никога повече няма да си помисля да повторя. Преживяването беше най-ужасното в живота ми. Вервайте ми!

Вашият коментар

