Софийски маратон 2010 – резултати

октомври 12, 2010

Резултати се разпространяват супер апокрифно. Затова ето и линк. Аз съм доволен от представянето си.

И пак да отбележа, че 10-те км. всъщност бяха 9.2, а 25-те – 23.

3 Responses to “Софийски маратон 2010 – резултати”

  1. fen Says:

    Да, и аз съм доволен. Като си видях резултата, чак не повярвах, че мога да избягам 10 км. за 40:50.
    Поздрави от мен.

  2. Николай Кабаджов Says:

    А що тъй апокрифно? Голяма тайна ти казвам🙂 … най-дългоочакваното лекоатлетично събитие в България

    • grigorweblog Says:

      Традициите в провеждането му са да е некдърно оргнизирано, а в обявяването на резултатите – да са грешни, закъснели и обявени на най-забутаните места.
      btw ако пресметнеш броя на участниците на 10 км и 25 км, се оказват по-малко от 200. Доста жалко…


Вашият коментар

