Само за сравнение

септември 28, 2010

Снощи бях изненадан от писмо. Толкова е приятно да получаваш писма в пощенски плик в днешно време. Пликът съдържаше информация и рекламни материали за амстердамския маратон, на който ще участвам след по-малко от 3 седмици. Съдържанието на плика:

  • Писмо, с което ме уведомяваха за стартовия ми номер (btw уцелил съм супер гъзарски номер), за стартовата ми секция и още няколко детайли;
  • Пощенска картичка с реклама на виенския маратон, който ще се проведе на 17.4.2011 (много хубав маратон btw);
  • Рекламна брошура на барселонския маратон, който ще е следващия ми маратон;
  • Рекламна брошура на спортни часовници;
  • Рекламна брошура на маратонки за бягане Mizuno с толкова много полезна информация за използваните технологии и разликите между моделите, че ако така наречените продавач-консултанти в българските спортни магазини я изчетат от кора до кора, някой трябва да им даде диплома за висше;
  • Талони за отстъпка за картите за градски транспорт в Амстердам ;
  • Карта на града с размер метър на метър, на която е отбелязан маршрута на маратона, станциите за вода и подкрепления и с изключително подробна информация на гърба за всичко, засягащо събитието на английски и холандски.

Участието естествено се плаща и то въобще не малко, но за тези пари получаваш качествен маратон, страхотна атмосфера, същото третиране, както елитните атлети и тениска Mizuno.

Ако се питате за заглавието, сравнението е с ей това събитие.

One Response to “Само за сравнение”

  1. Zdravko Says:

    Хайде да ме вземете и мен на маратона:) може ли да бягам обаче само 10 км:)


Вашият коментар

