Въпрос за бегачи

септември 9, 2010

Със заминаване на лятото започвам да се тормоза как ще тренирам през зимните месеци. Минали години съм бягал на пътека във фитнес зала, но ми се иска тази година да пробвам навън. В момента тичам сутрин между 6:30 и 7:30, но в 6:30 вече е все по-тъмно, а Южния парк, че и кварталните улици не са от най-добре осветените. Та въпросът ми е към тези, които тичат преди работа или сред работа някъде в града. Как, къде и кога тичате през зимата? Как се справяте с тъмнината, студа и кучетата?

4 Responses to “Въпрос за бегачи”

  1. ankabanka Says:

    най-трудно с кучетата, едно време тичах с един малък електрошок в бъбрека (май така се казваха чантичките, които се закопчават на кръста)

  2. Nikolay Says:

    Страхотен въпрос.
    1. Тичам навсякъде. Използвам доста джаджи за да меря и т.н.:
    http://www.motiviran.com/2010/09/%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B8-%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/
    2. Студа е ОК. Бягал съм и на -12:
    http://nik.pevik.com/%D0%94%D0%BD%D0%B5%D1%81-%D0%A2%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%85-%D0%BD%D0%B0-12-%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%81%D0%B0/
    3. Кучетата … хм.. като цяло никога не са посягали да ме хапят, но се случва да ме лаят. Единият вариант е и ти да им се зъбиш и да ги гониш. Другия е да им говориш приятелски. Сигурено има и други, но това правя аз.
    P.S. тичам и по тъмно, и когато вали лек дъжд или здрав сняг🙂.

  3. Емо Says:

    Вземи си head light (челник).

  4. glorfindel Says:

    Тази година съм тичала навън и по време на сняг, и по време на дъжд. Не ти трябват кой знае какви дрехи и специлани екипировки. Аз си бях с нормален зимен екип (отвреме на време с шушляково яке отгоре- според зависи температурата)и просто си бях сложила отдолу едно памучно поло, за да си предпазя гърлото, една шапка(задължително, че куп болести може да си докараш иначе)или лента за глава(и двете съм ги ползвала, по – добрия вариант е шапката, че предпазва цялата глава ;))и естествено непромукаеми маратонки.
    Относно недобре освететните улички, трябват ти само няколко пъти да минеш по тях и да разбереш де – що са дупките, мърдащи се плочки и т.н.
    Иначе през зимата съм тичала или по улиците, или на стадиона, или в Борисовата, според зависи времето, с което разполагах.
    Проблеми с кучета засега не съм имала. Просто като видиш/чуеш мини по малко по- заобиколен път ако е възможно.


Вашият коментар

