Разни маратонски

август 30, 2010

Вчера участвах на Vitosha Run, което ще рече скороходно изкачване от НДК до Черни връх. Финиширах за 3:13, което се разминава с 13 минути от целта ми. Част от тези минути отдавам на това, че тичах с планински обувки, а не с маратонки. Догодина ще пробвам с по-леки обувки. Състезанието е доста младо (провежда се едва за 4-ти път) и се организира с един гол ентусиазъм и шепа стиснати спонсори. Надявам се, че ще се развива и няма да повторят грешката от тази година да оставят част от участниците без вода. Другите пропуски на организаторите са, че състезанието е обявено за 18 км, а по GPS излиза точно 16, както и че са ми засекли 3:18. Дори GPS-a да греши (макар че не вярвам да сгреши с 2 км), часовникът не греши и няма как да ми засекат 5 минути повече. Хубавото е, че е едно от малкото състезания, където могат да участват и аматьори, което го прави направо социална мрежа за бегачи. Между другото, точно от други аматьори научих, че на 22-ри септември ще се провежда аматьорски ултра маратон край Батак. Информацията за това събитие е тук.

2 Responses to “Разни маратонски”

  1. lilia Says:

    Добре е да може да плува човек.Аз след малко ще отида да работя за 6 часа и после отново ще се присъединя към маратона на дълги разстояния.

  2. vanya Says:

    Аз участвах за първи път и ми се видя много трудно, особено първото изкачване
    За организаторите и аз имам какво да кажа – аз финиширах 6-та при жените и до колкото знам до 6-то място се даваха награди, обаче така се случи, че закъснях за награждаването и когато слязох на Алеко организаторите отказаха да си ми дадат наградата! без никакви обяснение, не искаха и да ми дадат никаква информация за класирането – ако са имали за цел да пречупят ентусиазма на новаците – постигнаха го
    Иначе мен най-много ме впечатли 10-годишното момченце, което финишира за 2 ч. 38. минути! Направо ме изуми това дете


Вашият коментар

