Салфетки

юли 8, 2010

Някой по-врял и кипял в чалга ритуалите може ли да ме светне каква е тази история със салфетките в заведенията?

Кога, как и защо се мятат салфетки? Купуваш ли си ги, или ти ги предоставят от заведението? И най-вече какъв е дълбокия символизъм в това действие?

…защото на мен ми се вижда просто върло селско.

Ето и малко снимков материал:

http://lifestyle.ibox.bg/news/id_697364201/tab_gallery

7 Responses to “Салфетки”

  1. zloster Says:

    Не съм врял и кипял, но знам една правдоподобна версия:
    1) Салфетките символизират парите – мисля, че няма нужда от повече обяснения🙂 ;
    2) Да, купуваш си ги (а ако си по-гъст с персонала, може да изкрънкаш няколко пакета и без пари)

  2. weasell Says:

    Това със салфетките напълно ме отказа от този вид заведения, колко и да се бях отчаяла по принцип от свърталищата на подпийнали, потнички, разгонени, блъскащи се хорица. Много бях изненадана от дадения обичай. Ходих си аз десет минути с една салфетка на токчето и не ще, и не ще да се маха тази пущина от там, все едно беше залепена🙂 После друга я замести. Край, това му беше на моята кариера по дискотеките🙂 Пак си сядам на столчето в кръчмичката и толкова – хем храна си има, хем пиенето си е пиене, хем можеш да си чуеш приказкаха, хем салфектите са само за бърсане🙂
    Поздрави!

  3. imwicked Says:

    То всъщност е част от, да го наречем, „шоу програмата“ на въпросните заведения, а не,че хората събират салфетки и подхвърлят. Какво да ви кажа балканско-ориенталския нрав не може да роди нещо различно от подобни цигании


  4. Мисля, без да съм съвсем уверен, че салфетките заместват гипсовите чинии – по евтини са, по-лесно се разнасят по масите, не нанасят щети на заведението и щракащите с пръсти наоколо и… не можеш да замеряш фолк дивата, независимо мъжка или женска, с тях.

  5. grigorweblog Says:

    Ха, може да е супер селско, нецивилизовано и неестетично, но е супер бизнес модел. Ако наистина ги продават, ето какво се получава: Вместо да замеряш певачката с пачки, ти я замеряш със салфетки, които си заплатил. След това заведението събира салфетките, брои, дава бакшиша на певачката и най-вероятно удържа комисионна:) На една от салфетките видях, че даже има някаква реклама – ебати бизнес нишата:)


  6. В някои заведения в менюто пише „Тава салфетки – 50лв“.

    Аз обаче си ги внасям отвън. (bandit):D
    Някой път и с тоалетна хартия се увивам пред смаяния поглед на Преслава😀

  7. Златето Says:

    Това с хвърлянето на салфетки е гръцки обичай. В което и заведение да отидете и ако се развихрите и започнете да танцувате веднага сервитьора донася салфетки оставя ги до вас и вие си хвърляте на воля … БЕЗ ДА СЕ ПЛАЩА за това удоволствие.


Вашият коментар

