Навързано

юни 10, 2010

Много интересен постинг от Борислав Кандов по повод решението на КЗК за санкциониране на прозиводителя на цигарите King’s и Merilyn. Аз съм далеч от тютюнопушенето, чалгата, както и пошлите вестници, клиповете на Преслава и Константин не съм ги гледал, но съм с ясното впечатление, че по някое време миналата година имаше много мощна реклама точно на тези цигари. То не бяха реклами, билбордове, пресрелийзи за новите видеа, пък как била облечена Преслава, пък какво правил Константин, пък как обичали да пушат баш тези цигари. Свилен също беше писал за това.

Интересното в решението на КЗК е, че всички замесени отричат да иматкаквито и да е договорни отношения за реклама – режисьорите включили цигарите като случаен реквизит, а вестниците ги били включили в икономическите новини.

За мен и всички около мен, че даже и за КЗК е ясно, че реклама има. Тя най-вероятно не е дошла без пари, а след като никой няма договорни отношения, тези пари са писани безотчетни, черна каса или кой както иска да ги нарича. Че такива пари има в чалга продуцент и в тютюнева компания хич не ме удивлява, но вестниците вече ме притесняват. Те такива пари могат да дойдат за небрежна реклама, ама могат да дойдат и по политическа поръчка.

Вашият коментар

