Набързо и за малко

април 1, 2010

Днес стават 11 години откакто се запознахме с Нина. Оказа се, че не е шега работа:) Между другото, отварящата ми реплика беше „Здравей, аз съм Григор“.

***

Имам нова работа. Боря глобалната и личностна криза по мой си начин. За пръв път от повече от 10 години не съм консултант, а работя в живия бизнес. Харесва ми и си пожелавам успех:)

***

Наложи се да приема факта, че няма да правя от голямата ми дъщеря математик. Сблъсъкът с действителността беше челен, но поне беше достатъчно рано. Около мен има толкова хора, които страдат, заради болните амбиции на родителите си.

***

Времето се оправи, подготовката за Пражкия маратон е изпълнена на 2/3, а дистанции, които преди година ми се виждаха непостижими, сега ги бягам за закуска. В крайна сметка почти всеки успех може да се сведе до следните неща – знания, воля, дисциплина и труд. Талантът само помага. 

***

Понаглеждам Big Brother Family, колкото да се шокирам по малко всяка вечер. Според моите представи семействата в шоуто са извън всякакви норми. Оказа се, че познаваме хора, които се припознават в едно от семействата в шоуто и се гордеят с това.

***

Успях сам да си сменя спуканата гума на велосипеда. За човек, който се занимава основно със софтуер, това си е постижение.

***

Налага се да си избера абонаментен план към мобилен оператор. Оказва се по-сложно и обвързващо, отколкото ми се иска. В момента ползвам кабелна телевизия и Интернет на по-висока цена, защото договорът е абсолютно необвързващ. Склонен съм да плащам по-високи цени и за необвързващ договор с мобилен оператор, но такава опция няма. Изпитвам тих ужас от офертите за едногодишни и двугодишни договори, които се предлагат в момента.

***

Прочетох „Атлас повдигна рамене“. Без да издавам съдържанието, ще кажа на тези, които го четат в момента и мислят, че е лесно смилаем, че в края на третата част ги чака 100-страничен философски монолог. Това не е шега!

***

Приятни празници!

One Response to “Набързо и за малко”

  1. иван Says:

    Може да не се обвързваш с оператор и да използваш предплатена услуга. Вярно, че е по-скъпо, но е алтернатива.


Вашият коментар

