Разни

февруари 24, 2010

Вчера подавах данъчната си декларация с цел ползване на данъчното облекчение за млади семейства. При събирането на документите трябваше да се отбия през банката, която ме забави 1 седмица и ми взе 20 лв., регистрирах се в сайта на агенцията по вписванията, където платих два пъти по левче за справки по партида и съответно два пъти по 1.50 такса към ebg.bg (ебати таксата!?!) и накрая попълних електронната декларация с баркода, която разпечатах и занесох в НАП, където чаках на електронно управлявана опашка. Най-накрая една леличка ми взе цялата купчина бумаги без да ги прегледа и ми даде входящ номер. Два часа по-късно се сетих, че в цялата дандания съм забравил да си подпиша декларацията:)

***

Една нестандартна обява за работа в „Кариери“:

Мисля, че за пръв път виждам такава в „Кариери“ и в този смисъл е оригинална. Следващата такава вече ще е банална.

2 Responses to “Разни”

  1. labulgara Says:

    Naistina mnogo sveja objava. I az sum vijdala mnogo, no ne sum popadala na podobna🙂


Вашият коментар

