Цифри

февруари 15, 2010

Вчера бягах 32 км на пътека с наклон 1% и ги избягах за 196 мин. Изгорих близо 3000 kcal. Стартирах с тегло 79.8, изпих 2 л вода по време на бягането и завърших с тегло 77.8 т.е. по време на бягането съм изгубил 4 кг, като голяма част от тях – течности. След мощно ядене и хидратиране вчера днес успях да се върна на 79.1. От тези сметки излиза, че при тези условия (сравнително топло) губя 1 л вода на 10 км и 200-300 г маса.

За първи път успявам да изчисля сравнително точно от колко вода се нуждая по време на бягане.

2 Коментари “Цифри”

  1. анджи Says:

    здравей, първо успех в подготовката за маратона 🙂
    за пътеката обаче искам да те питам – каква разлика виждаш между пътеката и навън?
    аз тези км дето ги показва пътеката изобщо не ги вярвам!
    Например в залата за 1 час на пътеката успявам да пробягам само 10 км, навън съм доста по-бърза, а и 10 км навън изобщо не ми тежат, а в залата все едно не знам какво геройство съм постигнала
    в общи линии я избягвам пътечката

  2. grigorweblog Says:

    За разликата между пътека и истинско бягане е писано доста. Странно е, че се уморяваш повече на пътека, отколкото навън, защото масовата практика е наобратно. При пътеката има едно спестяване на усилието, тъй като тя така или иначе се движи и ти издърпва крака назад. За уеднаквяване на усилието се препоръчва да се тича на 1% наклон. Пътеката е по-добра за колене и стави, но в същото време съсипва психиката. Последния път ми се наложи да гледам една романтична комедия, Джоуи, Дънди крокодила и половин документален филм по Дискавъри. По някаква причина на пътека се потиш повече и губиш повече вода.
    Аз предпочитам да си правя дългите бягания навън, но в последните седмици времето не позволяваше. Изгледите за следващия уикенд обаче са добри.


Вашият коментар

