Хм

януари 28, 2010

Черна трикотажна блуза, запасана в дънки без колан и черни чорапи с бели маратонки.

Какво бихте казали за човек, облечен така?

Какво бихте си купили от човек, облечен така?

А ето и отговора.

5 Коментари “Хм”

  1. Пешо Says:

    El Jobso излиза облечен по този начин от години. И при представянето на iPhone беше облечен по същия начин (само за маратонките не съм сигурен), но джинсите и turtleneck-a са си традиция.

    • grigorweblog Says:

      Да, виждал съм го и преди, но сега ми направиха впечатление детайлите. Все пак какво иска да каже с това облекло:
      – аз съм технологичен гуру и затова мога да се обличам без вкус;
      или
      – отдавам толкова от себе си за създаването на този продукт, че не ми е останало време да се погледна в огледалото;

      • Пешо Says:

        Хм, по-скоро иска да каже „Някога започнах от един гараж и носех ей тая блуза и ей тия дънки. Не съм забравил откъде тръгнах, освен това са ми късметлийски. Глей кво стана с ай-фона, как само отвях костюмарите с блекбъритата, а?“

  2. opexume Says:

    Мда ,а какво казва Еужен Минч облечен по последна мода с обуща за 10 иляди гроша?Поговорката е „По дрехите посрещат…“ но за жалост на Еужен накрая лъсва истината.
    На мен честно не ми пука как изглежда търговеца а каква е стоката,а продукт на епъл трудно бих си взел,защото там комерсиализацията е пълна и във всички сектори има доста по добри продукти за жалост не отделили колосални средства за реклама и промиване на мозъци.

  3. анджи Says:

    хахаха Пешо много си прав,
    м/у другото да оставим настрана дънките, на мен самият Стив Джобс ми изглежда много зле в последно време, той нали беше болен от рак и все пускат слухове, че е зле, ама май наистина не са добре нещата в последно време


Вашият коментар

