Разни

януари 18, 2010

Този уикенд филмите бяха по класацията на Владо от framespotting, защото досега не ме е излъгал в преценките си: In The Loop, Thirst и Black Dynamite. Thirst не се хареса на Нина и на мен ми дойде малко в повече, но признавам, че пресъздава в пъти по-добре моралните и любовните драми на вампирите отколкото посредствения „Здрач“. In The Loop и Black Dynamite са филми за хора с чувство за хумор, ама истинско – и двата ми харесаха много и адски много се забавлявах да ги гледам.

***

От тази седмица започвам програма за подготовка за маратона в Прага на 9 май. Билетите са налице, регистрацията е направена и нощувките са резервирани, остана едната подготовка. Вече бягам полумаратон всяка неделя без да ми тежи.

Един съвет при избор на маратонки за бягане: Маратонките трябва да са с половин номер по-големи от крака и да има комфортно празно място в обувката, тъй като при бягане краката се подуват и могат да причинят неприятности, като изтръпване на стъпалата и наранени (черни) нокти.

4 Коментари “Разни”

  1. sdawn Says:

    Успех в подготовката! А междувременно знай че „Black toenails are badges of honour“ 🙂

  2. анджи Says:

    Как върви подготовката, какво време ще целиш?

  3. grigorweblog Says:

    Под 4 часа. Този път съм по-надъхан и обнадежден, тъй като вдигнах километража на седмица без проблем, а и на маратона май ще има пейсмейкъри.

  4. анджи Says:

    Успех 🙂


Вашият коментар

