Разни

януари 5, 2010

Тази сутрин летях от Варна за София за среща в 9 сутринта. Мои колеги трябваше да се придвижат в София за същата среща. Когато влязох с 30 мин. закъснение, с изненада установих, че съм първият представител от наша страна, а останалите са доста нервни. Извиних се, че летя от Варна и затова съм закъснял, но хората го приеха като разумно обяснение защо пристигам преди колегите ми от София.

Толкова за обстановката в София. Нещо хубаво за София ли – на мен винаги ми е харесвала покрита със сняг.

Нещо лошо за Варна – отворили са се зверски ями по магистралата към града, както и по основните булеварди в града. Едно от хубавите неща в града продължава да е това, че таксиметровите шофьори връщат ресто до стотинка.

Мога да кажа и нещо хубаво и нещо лошо за Bulgaria Air. Хубавото е, че литнахме и кацнахме навреме, даже живи и здрави. Лошото е, че заради развален автомат за топла вода не предлагаха кафе и чай в 7 сутринта. Така успяха да прецакат деня на много хора.

One Response to “Разни”

  1. MadWizard Says:

    Колкото и да е странно….аз съм възхитен от БГ пилотите….за тях климата не е фактор. Нито самолета….нито дори ДУПКИТЕ по пистата в София.
    Те винаги излитат и кацат. Кацал съм с тях при страхотна мъгла, всички останали полети бяха пренасочени. Само те кацнаха. И рейса не можа да дойде заради снега.
    Верно са пилоти!


Вашият коментар

