Обслужване

декември 8, 2009

Кратката семейна разходка в неделя завърши в Happy на Раковска, където седнахме да обядваме. По принцип харесваме Happy заради разнообразното меню, приличната храна и приятното обслужване.

По време на обяда Нина откри парчета стъкло в една от салатите и когато сервитьорката усмихнато попита „Всичко наред ли е“, очаквайки да кажем, че всичко е ОК, ние и показахме стъклата. Учудих се, че веднага реагира, изказа съжаление и ни предложи да ни донесе друга салата, която ние отказахме. Когато си поискахме сметката, тя ни предложи за десерт бисквитена торта, като компенсация от страна на заведението и почти веднага ни донесе две порции.  Сметката беше странно малка и видяхме, че там не фигурира въпросната салата.

Разказвам това, защото за първи път ми се случва в България, когато съм недоволен от нещо в заведение, от другата страна да реагират по толкова нормален, адекватен и даже приятен начин. В този случай, въпреки стъклата в салатата, излязох от заведението със същото впечатление, с което и влязох – разнообразно меню, прилична храна и приятно обслужване.

9 Коментари “Обслужване”

  1. pro01 Says:

    Доста тънко са минали за нещо, което може да се нарече и престъпна небрежност. Иначе подобна реакция имаше и в Olive’s, но за червей в салатата…

    • grigorweblog Says:

      От това, което съм чувал, повечето заведения могат да бъдат съдени за престъпна небрежност само като им погледнеш кухните. В случая вярвам, че става дума за грешка. Предполагам, че на много места се случват такива неща, важното е как се отработват от персонала.


  2. обаче, съм сигурен, че когато отидеш отново в Хепи с едно голямо предубеждение ще си поръчваш каквото и да е и ще го ровиш все едно, че търсиш нещо…стъклено

    и това дето го написа сега, въпреки положителния резултат, е лоша реклама за Хепи, че е възможно в купата със салата да има стъкла!!! наистина престъпна небрежност.

    ако се беше нарязъл, и с „приятно обслужване“ те бяха закарали в болницата по спешност, дали ще си промениш мнението на „изхода“? 🙂

    • grigorweblog Says:

      Нямаше порязване, нямаше счупени зъби, в този случай беше просто неприятна изненада, която хората отработиха добре.
      Не бих искал да попадам в хипотетичните ситуации, които описваш и тогава бих реагирал по друг начин.

  3. Иван Says:

    На 20 години време сме от социализма и за мен е нормално когато покажеш стъкло в салатата персонала да признае, че нещо не е наред. За което похвала не му дължим.

    Не знам как е в чужбина, защото не ми се е случвало да намеря гадория в храната, но по филми съм гледал, че ако на ресторанта му се размине САМО с това да ти покрие ЦЯЛАТА сметка, след това сядат и се черпят.

    Това беше по въпроса за принципите, а по въпроса за Хепи мога да кажа това: http://ivanianakiev.multiply.com/reviews/item/31

    • grigorweblog Says:

      Не мисля, че е похвала това, че според мен са реагирали по нормален и адекватен начин.
      Btw аз по филми съм гледал и тройки със сервитьорки, но нека да се придържаме към реалността:)


  4. Всъщност точно по това си личи, че вече живеем в нормална страна.Ако и в другите сфери на живота става така – ще бъде супер.

    Личен опит от миналото лято, на центъра на Барселона – ресторант за бързо хранене подобен на „хепи“, а в чинията ми имаш косми….черни бяха, ако се не лъжа.Когато ги показах на сервитьорката – тя сви рамене, развика се и нищо повече не направи.Даже не ми взе и порцията – остави ми я да си я ям.
    Накрая и сметката бяха надписали идиотите даже.

  5. Адриан Says:

    Е този път съм на едно мнение с автора и почти на противоположно с коментарите. !!! Моля да се отбележи, след като се изказах полунегативно за „Джули и Джулия“.
    Конкретно на въпроса: Happy имат едно от най-добрите обслужвания в България. Нищо от описаната случка не ме изненада. Очаквах подобно отреагиране от тяхна страна. Много пъти съм посещавал ресторантите им, основно във Варна, което може би е от значение. Давам високи оценки по отношение на облекло, сервиз, качество и т.н.
    За финал, ще споделя че участвах в мисия на таен клиент на Happy и се удивих на колко изисквания трябва да отговаря обслужването още от прекрачването на прага.
    В момента съпругата ми посещава фото курс и когато я чакам спирам до един от ресторантите.С интерес наблюдавам процеса на обслужване и продължавам да гледам с уважение към веригата.

  6. Яна Says:

    На мен пък много ми хареса тази публикация. Положителна такава 🙂 Така е, това е „нормалната“ реакция, но е толкова освежаващо в България да ти се случи нещо нормално, for a change.

    Апропо, бях и приятно впечатлена, че си харесал „Джули и Джулия“ – за мен също е хайлайт на киносезона. Но мислех, че е „женски“ филм и едва ли би заинтригувал мъж. Поради което го консумирах в усамотение, за да не ставам досадна на домочадието. Може пък да се пробвам да го лансирам за домашна киновечер 🙂


Вашият коментар

