Помощ

декември 2, 2009

Сменяме си личния лекар. Търсим компетентен и учтив лекар с достатъчно на брой направления, който да работи в поликлиниката на Военна болница или в района на Бели Брези, Стрелбище, Борово, Гоце Делчев.

5 Коментари “Помощ”

  1. Yavor Says:

    Това е един вид оксиморон.
    „компетентен и учтив лекар“ и „с достатъчно на брой направления“ не се връзват никак.


  2. С мъж ми сме при д-р Данаилов в тази поликлиника. Има всякакви направления и винаги ни дава. Компетентен лекар е. Екипът му е ОК, особено топли чувства имам към д-р Вълева, която е вечно усмихната, много внимателна и страхотен професионалист. Единствената уловка? Д-р Данаилов е ама страшно груб човек. Не защото е зъл и иска да наранява, просто такъв е по нрав. Ако знаеш как да пренебрегваш грубостта или тя не ти прави впечатление по принцип – това е твоят лекар. Аз лично се справям (не се впечатлявам, че говори на висок глас с всички, все едно им се кара, отказвам да влизам в дискусии кой е прав и кой крив, винаги се усмихвам, дори и да ми се иска да крещя, не забравям да ползвам думички като „Благодаря“ и „Приятен ден“ – нещо, което 99% от пациентите не правят). От самото начало съм при този лекар и като се вземе предвид, че доста често ми се налага да общувам с него… Много съм доволна.

    Преценете си дали е ОК за вас 🙂 Иначе д-р Данаилов е шеф на Медиарм ООД, първи етаж на Военна поликлиника, не помня номера на кабинета обаче. Като влезеш, вървиш направо до края на коридора, завиваш надясно, втората или третата врата.

  3. grigorweblog Says:

    @Антония – принципно ти благодаря, че откликваш на всякакви подобни молби за информация, но това, което казваш за въпросния доктор хич не ми звучи добре. Д-р Хаус предпочитам да го гледам по телевизията. Не знам как си приела грубостта на лекаря, но все си мисля, че част от професията им е да са мили.


  4. Май съм се изказала неправилно и не си ме разбрал. Аз не съм човек, който пасивно приема обиди, напротив, един от най-активно борещите се за правата си съм. Не позволявам никому да се опитва да ме тъпче или да ми се прави на хитър (като д-р Хаус).

    А д-р Данаилов не е арогантен или злобен. Може би „нетактичен“ му отива повече от „груб“. Или „несъобразяващ се“. Последният път като бяхме там с мъж ми и го чухме да говори с близък негов приятел. В първия момент си помислихме, че му се кара, а след като почнахме да различаваме думите – установихме, че всъщност му казва колко се радва, че са се видяли и да предаде много поздрави някому. Няма идеални хора на този свят. И нашият доктор не е. Много добър специалист е, винаги дава необходимите направления, препоръките му са правилни във всички случаи… и да, не звучи учтиво по американски.

    Не бих ти дала координатите му ако не мислех, че си струва да си негов пациент. Но същевременно исках да см максимално честна и да ти дам информация и за недостатъците му. Защото за някои хора е по-важно лекарят да им се усмихва и да им разперва ръце „Нищо ти няма, не си за специалист, пък и нямам направления, ето, вземи тези хомеопатични лекаства, ще се почувстваш нов човек“. А за други не е. Аз например не искам да си търся приятели по болниците.

    Сега по-ясно ли го казах?

  5. беров Says:

    Късничко се включвам и предполагам вече сте направили избор на лекар. Преди няколко месеца едни познати с две деца ни бяха похвалили личния си лекар (акцента май беше върху качествата й на педиатър) – като район някъде над Гоце Делчев. Ако ти интересуват координати, утре ми звънни за допълнително инфо.


Вашият коментар

