Сборно

ноември 30, 2009

Този уикенд беше основно чистене и филми. Чистенето трябваше да бъде голямо и изморително и всъщност беше, но в неделя сутринта къщата имаше същия вид както преди събота. Въобще две деца вкъщи си е мисия.

***

При филмите положението е доста по-интересно. За пореден път се подведох по класацията на замунда и гледах филмът „Нинджа„, който очевидно е бил на първо място не заради художествните си качества, а поради факта, че в него участват бълграски актьори – Валентин Ганев, Андрей Слабаков, Деян Донков, Асен Блатечки и т.н. Филмът беше поразително тъп, нинджите не бяха това, което бяха в детството ми и единственото забавление ми беше да гледам падението на българския „интелектуалец“ Андрей Слабаков. Всъщност имаше още една по-голяма смешка – гледайки cast-а в края на филма, за да установя всички български актьори, сред имената  мернах и името на финансовия директор на голяма фирма, което е разпознаваемо и неповторимо:)

Гледахме и Moon. Хубава фантастика, която поставя интересни въпроси. Нина обаче не се заинтригува много. Защо жените не харесват фантастика?

Гледахме документалния филм на btv  за застрояването на Слънчев бряг. Въпреки че туристическия бранш е протестирал преди излъчване на филма, той е направен беззъбо. Все пак е хубаво да се гледа и следващия път, когато тръгнете да строите курорт, подходете устойчиво.

Филмът на уикенда, ако не и на годината, за мен е „Джули и Джулия„. Изгледах го сам и толкова ми хареса, че настоях и Нина да го изгледа и неусетно го изгледах два пъти за един и същи ден. Много приятен, леко романтичен, с основна тема любовта към горвенето, но с адски много малки теми, развити покрай основната. Горещо препоръчвам!

***

Всички са заронили крокодилски сълзи за спирането на re:tv – „единствената независима телевизия“, както е определена в доста блогове. Не знам защо съм скептичен относно независимостта. Нямам спомен кога тръгна, но през цялото време останах с впечатлението, че тя е създадено единствено и само, за да удари едно рамо на Синята коалиция и Бойко Борисов. Сега, след като си свърши работата, кому е нужна повече?

***

Тази сутрин имаше поредна дискусия „за и против тримесечното отчитане“. Надъхана репортерка беше набарала две-три злобни баби, които искаха чехите да си ходят и да се върне Тато.

Аз подкрепям тримесечното отчитане. Ясно ми е как работи, защо така е направено, ясно ми е защо миналата година имах голямо отклонение в изравнителната сметка и ми е ясно, защо тази година няма да имам такова отклонение. Освен това вярвам, че така си планираме семейния бюджет по-добре. Да допълня, че се топлим на ток, а оставам с впечатлението, че дискусията се води все от хора, които имат парно вкъщи.

И въпреки че подкрепям тримесечното отчитане, намирам поведението на ЧЕЗ за нагло и съм напълно убеден, че мнозина от противниците на тримесечното отчитане са всвъщност противници на поведението на ЧЕЗ, а не на отчитането като такова.

***

Списание „Мениджър“ ме разочарова. Повече от двеста страници, от които смислените материали са не повече от 3. Останалото са реклами(нищо против) и „advertorial“-и т.е. платен репортаж.

Искаме си съдържанието!

7 Коментари “Сборно”

  1. Aquawoman Says:

    „Moon“ го свалих с голям интерес, но останах много разочарована.. И аз се подлъгах по топ 10 на Замунда. Беше ми скучен от начало до край.

  2. opexume Says:

    В „Джули и Джулия“ Мерил Стрийп прави страхотна роля-весела и щура ,като в „Мамма миа“,а филма зарежда батериите.Очаквах всеки момент от готвенето из Франция да спретне един Рататуй ,за да намигне леко на другия кулинарен и анимационен бисер.

  3. Ghibli Says:

    1. Кой на каквито жени е случил, аз и доста мои приятелки харесваме фантастика 🙂
    2. Това за ЧЕЗ е много добро наблюдение, и на мен ми идва да им правя напук каквото и да предлагат.

  4. Адриан Says:

    Свалих „Джули и Джулия“ и подкладен от споделеното мнение настроих съпругата си за приятна филмова вечер.
    Въпреки добрата игра филма оттегчи с продължителност и липса на conclusion (съжалявам, но тази дума ми е най-подходяща). Дума да не става за повторно гледане.
    Явно се разминаваме във вкусовете си, най-малкото защото не поддържам блог, а само чета ;).

  5. grigorweblog Says:

    @Адриан – жалко, че не сте го харесали. Интересно ми е колко голямо е разминаването във вкусовете ни. Можеш ли да ми препоръчаш някой филм, който ти е харесал напоследък?

  6. Адриан Says:

    Хмм, понякога простите въпроси са най-трудни. Нещо като „Каква музика слушаш?“ и традиционният отговор: „Всякаква!“. Но ще се опитам да ти дам няколко репера за ориентир: сред наскоро гледаните започвам с „Deja Vu“, преди седмица си припомнихме и комедията „50 първи срещи“, при положение, че съпругата никак не си пада по главната героиня.
    Хмм, мога да добавя и наскоро пласираните по телевизиите „Да срещнеш Джо Блек“, както и почти всичко британско започващо от романтичният „Нотинг Хил“ до крими-озадачаващия Гай Ричи.

  7. grigorweblog Says:

    Все филми, които и аз харесвам. Жалко все пак за „Джули и Джулия“:)


Вашият коментар

