Стани поп-фолк звезда във вечерта на комиците

ноември 24, 2009

или „Как Първанов гостува на Слави“

Снощи щеше да бъде една приятна вечер, ако Нина не ми беше казала, че президентът е на гости при Слави.

Логично продължение на „Господин за един ден“, който гледах по БНТ малко по-рано, помислих си аз и включих битивито. Какво е казал Гоце хич не ми се тълкува. При такива участия отговорите са дадени предварително, а въпросите са написани от „талантливия“ екип на Слави, а и много блогове днес пишат за това „епохално“ интервю.

Даже не ми е интересно, защо битивито така „обърна резбата“ в рамките на една седмица. Вкъщи гледаме BabyTV и се чувстваме малко повече интелектуално обогатени, отколкото когато гледахме битивито.

По-интересно ми е нарочно ли Първанов беше на гости на Слави във вечерта на комиците и много ли иска той да е следващата поп-фолк звезда?

И ако е така, то да си вземем Краси Радков за президент. Той тези работи вече ги умее, а напоследък май и танцува.

Вашият коментар

