Сборно

ноември 23, 2009

В петък пробвахме две от новите божолета и се натряскахме като ученици. Щом съм обяснявал на 7-годишната ми дъщеря какво е „бранд мениджър“. В този смисъл божолето е весело вино, но не блести с никакви страхотни качества. Следващото ще бъде след година.

***

В неделя пък, пак с голямата ми дъщеря, качихме Черни връх, като за пръв път го качвах от Драгалевци. Исках да я изненадам с пътуване на седалковия лифт на връщане, но се оказа, че нито един от лифтовете на работи. Хванахме страхотно време и на дъщеря ми и хареса.

***

Да не ви се налага да търсите по телефона някого спешно в неделя следобяд. При новината, че нито един от лифтовете не работи, трябваше да реша как точно да се доберем до Воденицата, където бях оставил колата и ходенето пеша не беше добра опция. Тръгнах да търся по телефона човек, който да провери в Интернет и да ми каже разписанието на автобусите. Успях от седмия път – 2-ма нямаха достъп до мрежа в момента, а 4-ма не си вдигнаха телефона, като един от тях така и не ми върна обаждането:)

5 Коментари “Сборно”


  1. Абе не знам – нещо и на мен тая година не ми хареса.
    Иначе маркетинга е МНОГО ДОБЪР 🙂

    • grigorweblog Says:

      За маркетинга няма спор, ама маркетинга може да ти продаде само първата бройка. Иначе няма спор, че е толкова добър, че поне дузина български винарни са пуснали млади вина и се опитват да ги пробутат покрай божолето:)

  2. Nick Angelow Says:

    ето един случай, когато GPRS достъпа до мрежата би оправдал своето съществуване (ако и да е досадна навигацията от телефон) 🙂


  3. […] като гледам и миналата година не съм се впечатлил много. Очертава се […]


  4. […] като гледам и миналата година не съм се впечатлил много. Очертава се […]


Вашият коментар

