Пак сборно

ноември 3, 2009

Батутът, за който писах вчера, вече е с пробойна. Голямата ми дъщеря прехвърли вината върху малката, което е хитър ход, тъй като тя не може да се защити. Но като гледам белите, които твори напоследък, съм склонен да вярвам, че може да спука и батут. За момента е залепен, да видим колко още ще издържи:)

***

От понеделник съм в нов офис. Хубавото е, че е на 5 мин. пеша от вкъщи. Лошото е, че продължавам да ставам толкова рано като преди, заради ученичката и бягането.

***

Новият ни офис трябва да се води environmently friendly т.е. има програматор на климатика и датчик на лампата в тоалетната. В същото време обаче в тоалетната има само голям бутон за пускане на вода. По принцип вярвам в енергийната ефективност, и то не заради спасението на планетата, а като възможност за оптимизиране на разходи, но ми се струва, че трябва да се направи доста по-голямо усилие от слагане на датчик в тоалетната.

***

Вчера ми казаха, че в учебника за музика на 4-5 клас била включена песента „Кон излезе на полето, вдъхна въздух и умря…“. Не се учудих, като виждам задачите за 2 клас в учебника по математика на дъщеря ми. В същото време се борим и с малоумните модерни учебници и методи по английски език – много песни, много картинки, малко думи и резултат – никакъв.

Вашият коментар

