4:38:01

октомври 23, 2009

Да, финиширах! 602-ри от 788 финиширали мъже.

Доволен съм, че финиширах и не съм доволен от времето си. Общото мнение е, че трасето беше изключително подтискащо във втората си половина, може би и поради липсата на стабилна публика. Валя цяла нощ преди старта и спря заедно със стартовия изстрел, на 30-я километър пак заваля и ме измокри до кости. Финалните 500м бяха по баира от Топкапъ към Синята джамия. В този момент публиката беше страхотна и ми вдъхна сили, които използвах за да финиширам с 200-метров спринт и да изпреваря 2-3 човека. И докато се чудех дали ще припадна или не, Нина ме откри и прегърна. Емоцията беше невероятна.

Прага, дръж се! Битката за четирите часа продължава.

One Response to “4:38:01”

  1. бат ачо Says:

    Поздравления!И аз от 2-3 години правя опити да участвам в някой маратон на по близките европейски страни, но уви не мога да си организирам правилно времето или мотивацията ми куца:)


Вашият коментар

