Сборно

септември 28, 2009

Гледахме „District 9„. Доста интересен и различен фантастичен сюжет, както и режисьорски и оператроски похвати. Определено ми хареса.

***

Гледахме и началото на Dancing stars, само за да видя, че съм бил прав. Вече официално съм светски клюкар.

***

Нова колекция?!? Вчера се разходихме из един от моловете. Навсякъде имаше надписи за нови колекции. Имаше обаче дрехи и обувки, които съм виждал намалени през лятото, а сега са на космически цени, представени като нова колекция. За мен като мъж няма значение дали нещо е от ново колекция или от стара, докато ми харесва и е на прилична цена. Въпросът е принципен обаче, защото така се мамят хора, да не говорим, че се обезсмисля и идеята на модата като цяло.

Вашият коментар

