Нещо хубаво

септември 16, 2009

Нина ме хвана един ден и каза:

– Кажи нещо хубаво за някой или нещо.

Аз се замислих и казах, че не мога.

Знам, че и този блог провокира мрънкалника в мен, затова ще пробвам днес с нещо хубаво за разнообразие:

– Родителите ми празнуват 30-годишнина от сватбата си.

– Дъщеря ми вчера започна втори клас и казваше стихче пред цялото училище.

– Другата ми дъщеря вече успява сама да се пусне от пързалка.

– Остава ми малко повече от месец до маратона в Истанбул и аз се чувствам все по-подготвен.

– От Истанбул ще пътувам директно за Франкфурт за обучение.

– За празниците сме в Боженци. Очаквам по-често да използвам думи като чардак, барбекю и екопътека.

– Открих нова банда, чиято музика ме радва напоследък – Heaven & Hell. Препоръчвам песента Follow the tears.

– Мога даже да кажа нещо хубаво и за Бойко Борисов. Изкефи ме как затапи Гоце, а напоследък се хващам, че сутрин търся какви нови лафове е изцепил премиера  в последното денонощие.

Вашият коментар

