Ядец

септември 11, 2009

От 11 години съм студент в някаква форма на обучение и от 11 години се явявам по изпити, но такава прецаквация като днешната не ми се е случвала. Случвало ми се е да отида свръхподготвен и да изляза с тройка, както и да не зная нищо и да изляза с шестица. Днес обаче трябваше да държа два изпита по едно и също време при един и същи преподавател. Готвех се за тестове, а се падна развиване на въпроси и на двата. За пръв път излизам, предавайки празен лист. Два, ако трябва да бъда точен:(

2 Коментари “Ядец”

  1. гравитон Says:

    Е и? Нито си първия, нито си последния!

  2. grigorweblog Says:

    да, но на мен ми е за първи път


Вашият коментар

