Аленото цвете и бялото

август 28, 2009

Посветих целия август на тази книга, но я прочетох. Да, 950-те страници ме смущаваха преди да започна, но с четенето обема се забравя. Книгата е изключително интересна, заради всички характери, които се появяват и развиват, както и заради изключително детайлното описание на викторианска Англия.

Книгата е силно препоръчителна!

След края и останах леко разочарован, защото книгата не ми даде ключ за тълкуване на заглавието, затова днес се разтърсих и открих това интервю с Мишел Фейбър, който обяснява енигмата на заглавието. Това най-вероятно ще е интересно на хора, които вече са чели книгата.

5 Коментари “Аленото цвете и бялото”

  1. Svetlina Says:

    А може ли да издадеш къде я намери?

    • grigorweblog Says:

      Тя седеше вкъщи отдавна, просто сега се престраших да посегна към нея. В интерес на истината не съм обръщал внимание дали я има по книжарниците.

  2. Svetlina Says:

    Хе. Ще пообиколя, може пък да я намеря. Идва сесия, а без книги не може 🙂

  3. Tera Says:

    Може би,липсата на реклама е виновна за неизвестността на тази великолепна книга…Аз лично съм пристрастена към нея.Посетих повечето от споменатите местности и квартали в Лондон,виждайки ги с очите на Шугър,Агнес и Софи..За мен беше очевиден избора на заглавието.С времето раздразнението ми от финала отстъпи място на надеждата.Осъзнах,че така имам право аз да довърша историята.И всеки път тя е различна :).Между другото-има нещо,като продължение на „цветето“-Ябълката.Пак е нещо.


  4. […] а вчера видях, че са стартирали и мини сериал по „Аленото цвете и бялото„. Posted by grigorweblog Filed in Общи Leave a Comment » LikeBe the first to […]


Вашият коментар

