Celebrity супермаркет

август 18, 2009

Вчера в Билата на бул. България едва не се сблъсках със Сергей Станишев и малко по-късно с Димитър Цонев. Всъщност Станишев даже не го забелязах, та Нина трябваше да ме ръчка с лакът и да ме кара да се обърна, за да го видя. Някак си невзрачен е станал, а и щандът със скарата ми се стори по-важен от един бивш министър-председател. Интересно все пак какво ли е имало в количката на Станишев?

One Response to “Celebrity супермаркет”

  1. Св Says:

    За вчера в количката му не знам, но днес пак ги е натворил едни по медиите…… все още се мисли за някакъв фактор в политическото пространство 😀 Пример: http://www.investor.bg/?cat=5&id=85557 В Дир.бг имаше изказване, че щом има одит на предишното правителство, трябва да има одит и на Столична община…. Звучи ми като „дай ми куклите, нА ти парцалките…“


Вашият коментар

