Прогледнах

август 7, 2009

Вчера се сдобих с очила за шофиране и гледане на телевизия. Ще ги използвам и при разни семинари, защото досега все трябваше да сядам на първи ред, за да виждам презентацията.

Изведнъж светът стана с една идея по-ясен за мен. Съветвам всички, които изпитват затруднения с виждането при шофиране, да се допитат до офтамолог и да слагат цайсите при необходимост.

6 Коментари “Прогледнах”

  1. kanew Says:

    А за монитора?

  2. grigorweblog Says:

    Дофтора каза да си гледам компютъра без очила. Аз и не изпитвам нужда за близки разстояния

  3. иво Says:

    Досадно е, ако не си свикнал (по улиците не ходя с очила), но при каране нощем ми помага много.

  4. Стойчо Says:

    Как ти се виждат жените по улицата? Че аз докато свикна, че изглеждат по този различен начин…

  5. grigorweblog Says:

    Трябва ли да изглеждат по различен начин, че и аз като иво не смятам да ги нося по улицата.

  6. Стойчо Says:

    ами аз имах доста по-различно мнение за жените по улицата преди да си сложа цайсите – като сложиш очила и започваш да обръщаш повече внимание на душевната им красота;-)


Вашият коментар

