Хубави филми

юли 16, 2009

Имам добра седмица – уцелих два хубави филма.  

Първият – „Crossing Over„/“Преминаване“ с Харисън Форд – съвкупност от преплитащи се истории на нелегални емигранти в САЩ.

Вторият – „Seven Pounds„/“Седем души“ с Уил Смит – Уил Смит иска да помогне на седем човека. Не мога да го опиша по-добре без да издам част от сюжета.

И двата са драми, които сериозно изпъкват сред летния пейзаж от глупави комедии и компютърно генерирани фантасмагории.

2 Коментари “Хубави филми”

  1. Sluchaen Says:

    Ne mi se gledat drami! Mersi za preporakite, vse pak, ste gi imam predvid …

  2. Влади Says:

    За мен „Seven Pounds“ е най-добрият филм, който съм гледал последната година. А аз бая филм изгледах да ти кажа, ама този наистина много ми хареса. И сюжет, и игра, и режисура, и монтаж – всичко! Въобще, Уил Смит няма слабо напоследък. Дори „Ханкок“ е добър за жанра си. А щом слагаш „Crossing Over“ в един пост с този шедьовър, ще взема и аз да го изгледам. А ти си намери един стар филм, ако не си го гледал – „I am Sam“ (2001) с Шон Пен. 😉


Вашият коментар

