Ако избереш Борисов…

юли 16, 2009

получаваш Костов.

Само дето се оказа не точно така и Костов кръв пикае в момента, а Мартин Димитров фъфли повече от обикновено. Не страдам много от това, просто го разглеждам като поредната властова игра. Въпреки че съм скептичен към управленските умения и визионерството (то май няма такова) на Борисов, на мен все повече ми харесва ината му.  Понякога, макар и рядко, нещата се получават и с инат. Да видим!

3 Коментари “Ако избереш Борисов…”

  1. Попа Says:

    Само не разбрах какво разбираш под думичката „визионерство“ ? Склонност към халюцинации, каквото е истинското значение на думата или „Визия“ за управлението на страната?

  2. grigorweblog Says:

    Да, визия.
    Виж как Борисов управлява София – някой слага гербер в дупка и той минава да го асфалтира, някой го наплюва, че в квартала няма детска градина и той се хвърля тепърва да строи. Всичко това е постфактум. Това мен ме притеснява.

  3. kanew Says:

    Новозаветните сцени ритмично, на четири години, а и по кратко, се разиграват в България.Сега сме в първо действие, търси се магаре за Бат’Бойко да влезе в Йерусалим а ние палмови клонки.


Вашият коментар

