Во здраво тело здрав дух

юли 9, 2009

Бях в Скопие за два дни. Не видях почти нищо, защото доста работих, а и времето беше кофти. Оказа се, че в Скопие през лятото е особено неприятно – температурите се задържат над 30 градуса и въздухът не помръдва. Впечатления може би ще имам при последващи пътувания. До момента две неща ми правят впечатления – храната – много и евтина и езика – звучи ми смешно, дори когато става дума за сериозни работи. Ето един пример:

07072009

2 Коментари “Во здраво тело здрав дух”


  1. Бабата ма нъж ми нарича стълбите – скали (с ударение на а-то). Доста изненадана бях да разбера, че така е и на гръцки. Омешали сме се на Балканите… и все се делим 🙂

  2. Македонија Says:

    А ти знаеш ли колку смешно и колку селски звучи вашиот јазик?! Не се опишува…


Вашият коментар

