Бледо синьо

юли 6, 2009

Да обобщя:

  • Синята коалиция се провали – толкова напъни за няма и 7%. Имам чувството, че само блогърите ги подкрепяме. Хубаво е някой да излезе и да признае, че това е провал, за да не се повтаря.

Въпреки това аз съм доволен, защото:

  • ГЕРБ няма пълно мнозинство, а и аз им нямам доверие
  • Синята коалиция може да играе ролята на „контролиращ“ партньор, макар че и на тях им нямам доверие

Между другото аз гласувах за мажоритарния кандидат на НДСВ – Даниел Вълчев, защото ме кефи и защото не видях смисъла да подкрепям мажоритарно Мартин Димитров. От статистиката излиза, че аз съм един от малкото хора, гласували мажоритарно.

8 Коментари “Бледо синьо”

  1. wakeop Says:

    Е то и при мен мажоритарния не беше от партията, която зачеркнах в другата бюлетина…

  2. tisho Says:

    Ти си повторил моя вот (или аз съм повторил твоя), макар че доста се колебаех дали да гласувам за Даниел Вълчев, защото си беше ясно, че това е загубен глас. Между другото някой да е чувал нещо за Моника Панайотова? Съмнява ме…

  3. tisho Says:

    Btw да си кажа, че Мартин Димитров ме загуби мажоритарно точно когато пренареди партийните листи в последния момент и цъфна начело на 24-ти МИР.Тогава се зачудих и дали си заслужава да се гласува за Синята Коалиция.

  4. Ангел Says:

    Определено не заслужаваш човек да ти има доверие.

  5. voxy Says:

    Аз пък въпреки че харесвам като политик – Даниел Вълчев, „мажоритарно“ пуснах за Моника Панайотова и съм чувал за нея

  6. grigorweblog Says:

    Ангеле, обоснови се

  7. todorppavlov Says:

    Да, на същото мнение съм. Този резултат на СК е наистина смешно нисък.

  8. bilkata Says:

    „От статистиката излиза, че аз съм един от малкото хора, гласували мажоритарно.“
    Не е съвсем така. Бях застъпник на СК и в 6-те секции, на които имам резултатите, доста хора бяха гласували различно за листи и мажоритарни кандидати. Но при голямата подкрепа за ГЕРБ това някак не се усети.
    Имаше забележим брой хора, гласували мажоритарно за зелените, независимо коя партийна листа подкрепят. Това също е надежда…


Вашият коментар

