Призован

юни 30, 2009

Поли ме призова да споделя 6-те не особено важни неща, които ми носят ежедневно щастие.

Ето ги и тях:

1. Чай

Обикновено сутрин пия зелен чай с лимон на Pickwick, подсладен с малко мед. През деня карам на неподсладен ментов чай, а през уикендите се награждавам с някаква вариация на черен (с диви череши) с мляко и бисквити.

2. Вино

Чаша или две вечер маркират края на активния ден. Друг алкохол почти не пия.

3. Бягането

Преди бягах за тонус и се получаваше. Сега бягам по-дълги разстояния, за които трябва тонус, воля и концентрация.

4. Z Rock

Слушам го в колата на отиване и връщане от работа по около 15 минути. Почти не минава пътуване, когато да не съм надул радиото на песен, която ме кефи.

5. Свежа утрин

 Слънчеви, но прохладни утрини на ненапрегнати дни. Човек може да забрави, че бърза за работа, да се дистанцира от другите бързаци, да забави ход и просто да зяпа света около него.

6. Ръкавели

Ходя на работа с костюм, риза и вратовръзка. За мен това облекло не е елегантно или официално, а просто ежедневно. Единственото, с което понякога му придавам малко по-елегантен и официален вид, са ръкавели. Жалко, че в България това минава за екзотика и няма голям избор на ризи и ръкавели.

Интересни са ми 6-те неща на:

nicodile

nervous shark

kanew

pro

Свилен

Йоана

5 Коментари “Призован”

  1. Поли Says:

    Това за ръкавелите наистина ме изненада 🙂
    Останлите 5 носят и на мен приятни усещания.

  2. pro01 Says:

    В Cacharel в мола има някои много фънки вида. Двата чифта, които имам, са от там 🙂


  3. […] покана на Бу и Григор споделям Шест дребни неща, които ме радват. Ето […]

  4. nname.org Says:

    мерси за линка!


  5. […] Едната е от Поли, втората от Рос и третата от Григор. Цялата тази работа започва от […]


Вашият коментар

