Beach Boys – I Get Around

юни 25, 2009

Защо тази песен ли?

Снощи гледах Wolverine. Глупав филм. Американското кино тази година е разочароващо. Обзалагам се, че и Терминатор 4, и Трансформърите са същия ташак. И си спомних за „Рок радио“, който ми направи страхотно впечатление и тръгнах да търся песента на The Kinks от саунтрака, намерих я, а Youtube Ми даде beach boys в related секцията. Кой си спомня Рибарския плаж?

2 Коментари “Beach Boys – I Get Around”

  1. kanew Says:

    Аз си спомням рибарския плаж. На 27 февруари 1951 година ми е най раното къпане в морето. С моите съученици Сашо Варо и Данко Шебека/Ризов/ и Шейтана, известни заради татковците им-известни лекари във Варна, се къпахме поне един час на рибарския плаж. Беше страшно горещо. Извинявай за спомена.

  2. grigorweblog Says:

    Не знам защо се извиняваш. Моят спомен от Рибарския е от ученическите ми години, когато там се пускаха само рок парчета от по-старите и се събираше по-готината част от Варна.


Вашият коментар

