Тук съм

юни 24, 2009

Не че някой се е разтревожил, но бях изчезнал, защото учех за изпит. Днес го взех – „SQL Server 2008, Implementation and Maintenance“. Стопиха ми се лагерите от четене и упражнения, а накрая се оказа, че въпросите бяха по-лесни от практическите тестове, които предоставя Майкрософт. Сега трябва да се насоча към BI изпитите. Надявам се те да не ме изтормозят толкова.

***

Докато аз уча за неща, за които преди 20 години никой не си е и помислял, някой хора правят курсове за неща, които дори и преди 20 години вече са били неактуални:

24062009

Знам, че камерата на телефона ми не струва. На обявата пише „Курсове по бръснарство“:)

***

Изпитвам гнус от политици и властови игри. Дори политиците, към които изпитвам известна симпатия, ми правят лошо впечатление в предизбораната си камапния напоследък. Хайде да минават тези избори преди окончателно да съм се объркал.

***

Почнах 18-седмична програма за поготовка за маратон. Краят на програмата съвпада с маратона в Истанбул и Амстердам. Един от двата ще да е – най-вероятно Истанбул. Целта ми е финиширане за 4 часа. В събота правя дълги бягания, обаче се оказа, че пълна обиколка на Южния парк е по-малко от 5 км. Жалка работа!

Между другото успях и да отслабна малко. Сега се чувствам по-добре в дрехите си и бягам по-лесно.

9 Коментари “Тук съм”

  1. Момчил Says:

    Ще пусниш ли някой хинт за тази програма за подготовка за маратон?

    • grigorweblog Says:

      Това е програмата: http://www.furman.edu/first/fmtp.htm
      Не мога да кажа добра ли е или не, избрах я, защото тренировките включват три бягания на седмица, другото е по желание. Имай предвид, че трябва да имаш тренинг, защото още първата седмица имаш една тренировка от 10 и една от 13 км.

  2. Св Says:

    Здр,

    за какъв изпит по BI ще се готвиш?

    С какъв GPS и как измерваш разстоянията? Аз пробвам с iGO8, но странно, че като бягам или ходя не отчита разстояние trip computer-a, а показва, че цялото време съм бил в престой….

    • grigorweblog Says:

      Използвам gps-a на blackberry-то, като съм си инсталирал една програмка:
      http://www.bbtracker.org/
      Цялото решение е малко дървено, защото първо влизам в картите, активирам, навигацията и след това страртирам приложението, а по време на бягането не давам на екрана да изгасва.
      Но за момента върши работа докато събера пари за GPS часовник.

  3. Момчил Says:

    Св, като ти изгасне дисплеят на телефона и gps-ът спира да работи, тоест не е много сигурен, че ти мърдаш. Поради тази причина не ти отчита движение „бордовият компютър“.

  4. Св Says:

    Момчил, мерси за съвета, но 100% не е това причината 😦 Ще продължа да разследвам проблема.

    • grigorweblog Says:

      пробвай дали при твоят софтуер е като при моя т.е. първо трябва да се инстанцира gps-a и да си намери сателитите, а после да си пуснеш приложението за отчитане
      btw получаваш бира за коментар No. 1000:)


Вашият коментар

