Сборно

май 25, 2009

Уикендът беше наситен с доста случки:

– Голямата ми дъщеря завърши първи клас в петък. По случая я оставихме с детеглегледачката, а ние отидохме на концерт на Ревю, Контрол и Хиподил. Мислех да взема и дъщеря ми, но още не е дораснала. Аз отидох заради Ревю и ми харесаха. Само на „Закуска“ се изложиха много, но съм склонен да им простя. За сметка на това „Ралица“ (линкът е от друг концерт) беше страхотна. „Контрол“ не са ми от любимите, но Кольо Гилъна се раздаде. Истинско удоволствие е да го гледаш на сцена. „Хиподил“ пък никога не са ми били от любимите, а и според мен издишаха. Така или иначе ние трябваше да си тръгнем след третата песен на „Хиподил“, така че някой може да доразкаже как е свършил концерта.

***

– В събота ми съставиха фиш. Бързах и затова минах направо от лявата лента на кръстовището на „Сребърна“ и „Козяк“. Катаджиите определено си правеха устата за почерпка, но аз нямах нито желание, нито пък пари в брой. В крайна сметка фишът е за 20 лв. и така е по-честно. Вечерта обаче се ядосах, защото отново гледах как на „Драган Цанков“ колите от дясна лента минават направо на червено, което е ежеднвна практика.

***

– Имахме родова среща на село. Събрахме всички от 4 поколения с изключение на 1 човек. Изненадата я поднесе дядо ми, който е участвал в писане на книга за селото. Всички получихме по едно копие.

***

– Малката ми дъщеря не е класирана за 1-ва група на ясла след първото класиране. 50-ина деца с 8.1 точки са се борили за 10 места по жребий. Такъв беше изборът на повечето родители в една анкета преди две седмици – да е с жребий (в края на този постинг съм писал за това). Аз не гласувах в анкетата – така или иначе цялата система е порочна – какъв е смисълът от подреждане на дълги списъци с кандидатури, като точките не стигат дори за първата градина в списъка. Просто трябват градини, а не системи.

***

– Въпреки че ни асфалтираха улицата, по нея продължава да се трупа адски прахоляк. Кратък проблясък на гражданска съвест ме накара да изляза в неделя по обяд, за да измета улицата и тротоара пред входа. Някъде по това време се появиха едни съседи, които веднага извадиха един маркуч от един гараж и измихме основно входа, тротоара и улицата наоколо. Дали не трябва и малко лично участие, за да стане градът ни по-чист и приятен.

В този ред на мисли, до нас има една детска площадка, която се поддържа единствено и само от хора от квартала. Засадили са райграс, направили са малък пясъчник. Издигнали са стойка за люлки, а люлките се носят и вечер се прибират. На официалната детска площадка (поддържана от общината) от другата страна на блока пък камионите изсипват изринатият асфалт при ремонта на улиците.

***

– Соломон Паси се извинил за изцепката си преди време. Разколебан съм между два коментара:

   – По-добре късно, отколкото никога;

   – Личи си, че идат избори.

Вашият коментар

