Език свещен на моите деди

май 15, 2009

Полазили са ме руски спамъри. Всъщност не знам каква е идеята на спама, защото само пускат коментари към една и съща статия без никакви линкове. Както и да е, дразнещо е! Та сега съм сложил спам филтър, който прихваща тяхната буква ъй (нещо не мога да я сложа в текстовото поле на wordpress) и където намери такава буква, директно праща в спама.

5 Коментари “Език свещен на моите деди”

  1. Longanlon Says:

    смисълът е да кликнеш на името им, което е линк

  2. wakeop Says:

    Аз филтрирах адреси и мейли с .ru – рядко се налага да вадя нещо от коша.


  3. Akismet plugin нямаш ли ? Мен точно той ме спаси от руските спамъри …

  4. pierrot Says:

    и аз сложиш .ru и нямам проблеми – Акисмет се пълни с по 40-50 средно на седмица.

  5. Григор Says:

    И аз пращам .ru и .cn в коша – иначе при мен са по 10-15 на ден, пробили Акисмета (с хванатите от него – по достастотин дневно). В другите домейни са редки.


Вашият коментар

