Сборно

май 11, 2009

Починахме си!

Отпрашихме за Корфу без децата за цели шест дни. Времето беше чудесно, хотелът – много добър, а храната и пиенето – предостатъчно. Тъй като лежането на шезлонг не се включва в представата ни за почивка, особено когато си на чужд остров, ние го ограничихме до минимум, макар че времето позволяваше да си излежим всичките дни. Обиколихме целият остров и по-интересните места. Хубаво място!

След Корфу бяхме във Варна. Детският кът в морската градина и капаните по крайбрежната алея са все по-облагородени. Молът пък е пълен със стока на смешно високи цени.

***

Не съм пипвал Интернет от 2 седмици, а и не ми липсваше. Не съм чел новини, нито блогове. И те не ми липсваха. Значи можело и така.

От политическите новините, които слушам тези дни ми става едно неприятно и гнусно. Срамът, че живея в тази държава, отстъпва място на органичното отвращение. Колко може да продължи това?

***

Получил съм мейли във връзка с класирането на децата с равен брой точки в софийските ясли и детски градини. Мейлите са адресирани от Явор Джонев, който е ръководител ИСОДГ (превеждам си го като информационна система за нещо-си в детските градини). Онази кака, зам.-кметицата, потъна вдън земя. Мейлите са изпратени до всички родители и ги приканват да гласуват в анкета как да класираме децата с еднакъв брой точки. Доколкото разбирам най-популярна е идеята за случайно число т.е  лотария.

Протестирам! Трябва ясно да се разбере, че общината не е свършила работата си по осигуряване на достатъчно места в детските заведения и всякакви критерии, лотарии и глупости са опит за отклоняване на вниманието и представяне на един крайно несправедлив процес като подобие на справедлив.

3 Коментари “Сборно”


  1. Явор Джонев е служител на Сирма, не на общината.

    • grigorweblog Says:

      Хм, значи още по-зле. Сирма се е ангажирала да оправи батака, за който общината нехае.


  2. […] анкета преди две седмици – да е с жребий (в края на този постинг съм писал за това). Аз не гласувах в анкетата – така […]


Вашият коментар

