Виенски маратон 2009

април 21, 2009

Избягах полумаратона във Виена тази неделя. 21, 097 км за 2:03 часа. Само три минути над целта ми (трите минути всъщност бяха една пиш пауза). Радвам се на постижението си, макар че беше очаквано и добре планирано. Учудвам се, че до 15-я километър съм поддържал изключително равномерно темпо – времената на петия, десетия и петнадесетия километър се разминават само с няколко секунди, което значи, че съм бил добре подготвен. Единственото ми съществено физиологично смущение е една гигантска пришка (моля за съвети как да се боря успешно с образуването на пришки по време на бягане).

Толкова за мен, сега за маратона. Досега бях бягал два пъти на софийския маратон и един път на едно новозеландско състезание и въпреки изчерпателната информация от страна на организаторите, не бях много подготвен за това, което видях. Останах изумен от организацията на събитието и все още се опитвам да я осмисля. Истината е, че в личния си живот не мога да постигна тази организация, която австрийците направиха за 28000 участници и много хиляди публика. Този маратон вдигна много критериите ми за подобни събития и това е една от причините да се откажа от каварненския маратон на 9 май.

Виена пък си остава един изключително очарователен и добре организиран град, в който бих искал да поживея повече.

3 Коментари “Виенски маратон 2009”

  1. Longanlon Says:

    за пришките – ползвай стари, разтъпкани обувки и качествени спортни чорапи (по 6-7 евро са).

    легендарния треньор на бостън селтикс ред ауербах съветва да се мажат редовно стъпалата с дестилиран бензин, защото това заякчава кожата, но това ми се струва прекалено…

  2. Elenko Says:

    Браво!

    Много добър резултат.

    Организирам http://www.lakegardamarathon.com/ през септември или един http://www.istanbulmarathon.org/en/ през октомври.

    • grigorweblog Says:

      Мдам, и аз мисля за някакъв цял маратон през октомври. Мислех за Амстердам, но и Истанбул изглежда много добре.


Вашият коментар

