Сборно

март 23, 2009

Имахме фентъзи уикенд – гледахме „В името на краля“, „Чуждоземецът“ и „Мастилено сърце“. Нина изрази отношението си към филмите като ги проспа, аз пък се забавлявах. Гледахме и „Валкирия“ – там историята ми хареса, но се изгубих в политическите и военни маневри, а и повечето генерали ми изглеждаха еднакво. Не обичам филми, в които не мога да разпознавам героите след средата на филма.

***

Сменихме си кабелния оператор. Два пъти се набутвам с едногодишни договори – в старата къща с „Евроком“, сега с „Кейбълтел“, повече няма да повторя. Първият път имахме проблем, защото си продадохме къщата преди да изтече договора и за малко да плащаме неустойки. Вторият път имахме избор само от този кабелен оператор и цефровите. Лошото е, че се оказах доста недововлен от скоростта на Интеренета, както и от обслужването при проблем. Вече сме на „NET 1“, които за същата цена ми доставят повече тв програми (кой ли пък ги гледа), по-бърз Интернет (в пъти) и с безсрочен договор. Да живее свободната конкуренция!

***

Вчера метнах няколко погледа на финала на „Голямото четене“. Досега не бях проследявал какво става и не съм се интересувал. Хареса ми формата – хем интересно, хем интелектуално. Хората избраха „Под игото“. Няма да се спирам на избора, само един въпрос ме интересува. Е, и?

Вашият коментар

