За продуктите и обслужването

януари 28, 2009

Бях доволен от сандвичите „Бъргър София“ доста време. После ги прецакаха. Вече си купувам сандвичи от Onda и Coffee Heaven и продължавам да не мога да разбра защо „Бъргър София“ се самопрецакват така. Имаха почти монополна позиция на пазара на точно тези триъгълни сандвичи и вместо да се възползват от това и да подтискат конкурентите си, те не само, че не обновяват менюто си, ами го правят и по-безвкусно.

***

Търся си кредитна карта. При първоначалната селекция ми допаднаха условията на Алфа банк и Райфайзен. Алфа банк се изложиха много, след като трябваше да чакам 10 минути в гигантския празен офис в мола някой да ми обърне внимание и след като този някой каза, че срокът за одобрение е горе-долу седмица, срокът за издаване е горе-долу седмица, а лихвата е горе-долу 16%.

Райфайзен придобиха преднина, защото се отнесоха малко по-професионално, а и в момента имам вземане-даване само с тази банка. Проблемите обаче започнаха още при попълването на искането, където искаха информация за родата ми до девето коляно, както и ме уведомяваха за някаква застраховка, която не е безплатна и не е задължителна, но се отказва с молба, за която никой служител нищо не знаеше. Един ден по-късно ми се обадиха да ми съобщят, че международната кредитна карта не можела да бъде в лева, а само в евро и след това ми дадоха и нисък лимит. Баста!

На второ четене си харесах Пиреос и ПИБ. Пиреос създадоха приятно впечатление за обслужването, но въпреки добрият лихвен процент картата имаше един съществен недостатък – нямаше чип.

ПИБ са с най-висока лихва от всичките разгледани, но за сметка на това има cashback бонус, мила девойка попълва всичко вместо теб, а и картата обещава да излезе бързо.

7 Коментари “За продуктите и обслужването”

  1. longanlon Says:

    с ниския лимит никой от познатите ми не е успял да се пребори при първа кредитна карта.


  2. Аз съм с ПИБ от 2 години. Супердоволна съм!

    Една вечер се мотаех из мола, видях, че клонът им все още работи, влязох и попитах какви са условията. Дадоха ми разпечатка, прочетох я и харесах повечето неща в нея. Подадох заявление за карта, попитаха ме какви са доходите ми, отговорих, че са приблизително еди-какви-си на месец, защото просто не се сетих за точната сума. Отвърнаха, че без документ, с който да ги докажа, ще ми дадат 8000 лева кредитен лимит, а ако им донеса служебна бележка – може да го вдигнат над 10 хиляди. На мен определено не ми се занимаваше, затова се съгласих на по-малката сума, подписах договора и след 3 дни минах през банката да си взема готовата карта.

    Да, имат висока такса обслужване, но до този момент не съм я плащала, защото бонус точките ми винаги са повече от нея 🙂 Използвам картата без проблем в цяла Европа и в Щатите, за онлайн пазарувания, за плащане на сметки, всичко. Целият ремонт и обзавеждането ни мина през нея, ако не беше тя – не знам дали щях да успея да се справя с някои от ударните плащания. Много я обичам 🙂

  3. Ани Says:

    Още един глас „За“ ПИБ. В допълнение на мнението на Антония:
    – има SMS известяване за дължимата сума в края на месеца
    – има възможност за SMS известяване за всяко ползване на картата (покупка, теглене)

    При пълно погасяване на дължимата сума в дадения срок не се дължат никакви лихви или такси и благодарение на cash бонуса, дори съм на плюс 🙂

    Още едно потвърждение за безпроблемно ползване на картата в чужбина/интернет пазаруване.

    Успех при избора!

  4. Sv Says:

    И аз съм с ПИБ поне от 3 години и единствено имам проблеми, когато им блокира цялата система 🙂 Не е приятно когато си в чужбина и нямаш пари в брой. Моята е в лв и ми се струва доста страннно изискването щом е международна да е в Евро. Особеност при ПИБ е, че ако искаш лимит на 10 хил лв, картата ти ще бъде задължително Златна, което означава около 3 пъти по-висока годишна такса, но по-ниска лихва. Всъщност това може и да не е само за ПИБ.

  5. grigorweblog Says:

    Явно ще е ПИБ, макар че по критерий лихва е доста назад в класацията. Златна не ща. Първо да започна да я използвам активно, пък после да я позлатя.
    А за сандвичите никой нищо не казва:)


  6. Единствените сандвичи, които ям в България, са Subway: на Патриарх Евтимий, до бутика на Жени Живкова. Всички останали са някаква страшна химия на вкус и въобще не ми допадат. И определено предпочитам да сдъвча колана си, а не да рискувам с бъргър София, честно 🙂

  7. Цонев Says:

    Наистина картата на ПИБ е перфектният избор! Лихвата аз никога не съм я усещал, защото гратисния период от 45 дена си е бая време за връщане на изхарченото. И плюс всички досега изброени екстри на картатата, има още една – безплатна застраховка при пътуване в чужбина, която се активира щом картата бъде използвана за каквото и да е разплащане извън границите на страната ни.


Вашият коментар

