Да ти приседнат 3-те лева

ноември 21, 2008

Ходих до Будапеща за 2 дни и ползвах такси до и от летището. От вкъщи до летището изпозлвах такси на Омега транс, което ми отчете 15.159км и ми взе 11.72. Човекът беше приятен, слушаше Z-rock, което не е точно неутрално радио, но на мен ми харесва и накрая получи бакшиш.

На връщане хванах 91280, защото напоследък съм разочарован от ОК, а 91280 имат будка на летището. За същия маршрут със съвсем малка промяна от мах +1км апаратът ми отчете 20.362км и платих 16 лв. т.е. тарикатът си сложи 4 км отгоре, които са трите лева в заглавието. Фирмата е С-експрес, колата е 449 (Citroen Picasso), вашта мама кокошкарска!

2 Коментари “Да ти приседнат 3-те лева”

  1. Пътник Says:

    Ами всички сме чували и най-вече плащали за приспособленията, измислени от таксиджийския бранш – магнитчета, помпички и какви ли не още „дребни“ хитринки, които ни бъркат в джоба.
    Щем, не щем сме принудени да мълчим, след като няма друг транспорт. Разбира се, винаги остава разочарованието и горчивината, че таксиджията те е взел за поредния балък, снесъл още някой лев отгоре, че и ще ти тегли една дълга за изпроводяк, пък макар и в отделни случаи само на ума си.


  2. […] за официални таксита, макар и отстрани, макар и те да мамят. На гарата няма нормални таксита. Точно пред […]


Вашият коментар

