Таря

октомври 29, 2008

Ще бъда позитивен и затова ще пропусна клишетата организация и озвучаване. Концертът беше супер приятен. На мен ми направи впечатление професионализма на Таря. Просто ли личи класическата школовка при пеенето и поведението на сцена, въпреки че е учила опера, а пее метъл. Направи ми впечатление, че имаше много деца на по 10-12 години, които бяха добре запознати с песните. Новите песни са хубави, но Nightwish класиките не са пренебрегване. Изненадах се, че изпя Over the Hills, защото в един полски блог пишеше, че не я изпълнява на това турне. „Фантомът“ за съжаление го нямаше, но мисля, че и така хората останаха впечатлени.

5 Коментари “Таря”

  1. longanlon Says:

    баси, как ме е яд. не можахте ли да вдигнете малко блогърска врява по-отрано, та да си планирам пътуването?!?

  2. grigorweblog Says:

    Лонг, виждам, че четеш и коментираш доста форуми и сайтове и се учудвам, че си пропуснал новината. Аз самият я научих още юли от някакъв блог и почти бях отписал концерта, заради семейни ангажименти, но постинга на Майк Рам онзи ден ме нави. Беше яко!


  3. Концертът наистина беше брилянтен! Радвам се, че си останал доволен! 🙂

  4. Selene Says:

    Over the Hills само при нас го е пяла като допълнителен бис, явно наистина беше трогната от публиката и думите й не бяха обичайния шаблон на изпълнител. Много, много хубаво беше, а дано скоро пак^^ 🙂


  5. […] за концерта при: Майк Райм, Joruel, Svuio, Григор, Неандарталеца, […]


Вашият коментар

