Петъчно: Бареков vs. тангото

октомври 24, 2008

http://vbox7.com/play:e0b3f163

Не знам кой титан на мисълта е вкарал Баречката в шоуто, но видеото е задължително за всеки, който иска да започне уикенда с бурен смях. Част от стъпките на Бареков са от тип „пренасяне на хладилник по стълби“ и даже съм почти сигурен, че съм се движил по-фино в пространството, когато пренасях фаянсови плочки преди няколко месеца.

Вече установихме, че Бареков не става за журналист, сега разбрахме, че и за танцьор не става.

UPDATE: Линкът е поправен. Грешката не беше при мен.

6 Коментари “Петъчно: Бареков vs. тангото”

  1. Момчил Says:

    Поне момичето се раздава.

  2. Bruno Dante Says:

    evlarka brato toia tulup e neotrazim mozhe i president da vi stane sledvashtiat mandat makar che pichkata stava za otsichane ..evala brato ..i nazdrave u are the man cheers mate

  3. беров Says:

    И аз се посмях…само че на липсата на клипчето 🙂

  4. pompea Says:

    Ей, много се смях :))))

  5. lotlorien Says:

    Тц, тц, тц, пък аз си мислех че Йончева е по-висока. Или тоя титан на мисълта е твърде висок?
    Както и да е, това кръвосмешение на журналистите със заставането пред прожекторите, често ражда отвратителни неща. Даже не и смешни.

    (Жал ми е за Тодор Колев. Как може да падне толкова ниско – да води глупаво шоу, облечен с фрак и папионка…)

    (Тъжно. Тъжно.)

  6. Kristian Says:

    Много е противен коментиращият Бруно Dante.


Вашият коментар

