Софийски маратон 2008 – добрите впечатления

октомври 12, 2008

Избягах „полумаратона“. Имам много впечатления, затова и ще ги разделя в два постинга с добри и лоши впечаления.

Добрите неща са свързани с времето, което се оказа прекрасно. Оказа се, че видях адски много познати, с част от които бягах и макар да не сме си говорили много, бягането с компания е по-добро от самотното бягане. Благодаря на Емо и Севди за логистичната подкрепа и снимките, благодаря на Коста и Петя за компанията по време на състезанието. Тримата бягахме почти през цялото време заедно и си изградихме много стабилен ритъм. Видях също така и Бобо от Денкщат. Запознах се с Еленко, който ме изпревари с една обиколка, когато аз бях по средата, както и с Марина, която коментира под предния постинг за маратона и също ме изпревари с обиколка някъде около моята четвърта. 

Не знам коя беше бандата, която свиреше, но парчето на Ози Озбърн в края на четвъртата ми обиколка ми даде доста заряд. Благодаря!

Малко снимки:

Открийте блогърите на снимката:

Свеж като репичка и готов за подвизи:

Вижда му се края:

На финал:

Да отдадем заслуженото и на победителя в маратона Станислав Ламбев:

5 Коментари “Софийски маратон 2008 – добрите впечатления”


  1. […] на Gregory са подобни—добро и лошо, но в крайна сметка и той ми звучи доволен от […]

  2. Марина Says:

    Към добрите впечатления:

    Тази година трасето беше 2 или 3 пъти по-късо от миналия път, когато участвах (2006 год). Е, късото трасе ми подейства добре – приятелят ми, който беше в публиката, ме окуражаваше на всяка обиколка. Така се събраха повече „окуражавания“!! 🙂 Децата, които пяха на сцената, също ми подействаха много добре.. при положение, че съдиите ми забраниха да тичам с плейъра си (м, това се числи към негативите май…)
    И тази година бягахме с моята приятелка Албена. Тя е бегач от години, участва на всички дълги кросове и е много добра!
    Запознах се с Грегъри и Еленко – хубаво е да има повече такива хора… намиращи истинско удоволствие в спорта… за съжаление, с всяка година намаляват! (м, пак негатив)
    Няма да забравя дядото (също бегач), който ми каза няколко окуражителни думи, когато минавах покрай стадиона…! Страхотно е!
    А и всички викащи хора в публиката… Май по-добре, че бягах без музиката си!
    Голям късмет изкарах, че на мен не ми се падна минаващ трамвай, когото да чакам 🙂
    А и времето наистина беше подходящо за дълго тичане…
    А, и да кажа – наистина нямаше такса за участие. Това е похвално!
    Фланелките бяха подарък от спонсорите.
    Лелката, която ни записа, беше любезна (пак късмет може би)
    Друго хубаво… самото бягане!! (въпреки контузията).
    Приятната умора, здравият сън след това…
    И може би, живот и здраве, догодина – маратон


  3. Още по- добри бяха моите впечатления от кръчмата, в която седях, пиех и наблюдавах маратона.

  4. Марина Says:

    Брех, има резултати от маратона на сайта на Софийска Община. Предполагам, ще все още е в процес на разработка……. 🙂

    http://www.sofia.bg/oks_new.asp?sub_open=32936

  5. Боян Says:

    Аз съм Боян – от Денкщат. В момента не се сещам откъде се познаваме, но това едва ли има значение. Маратонът ми беше първият, но май се справих доста добре – 3:42:22. След 30-тия километър беше наистина тежко – краката ми станаха на камък. Ако имах и аз логистична подкрепа, щеше да е много по-лесно. Тия чашки с вода бяха идиотска работа – не можеш да пиеш в движение от тях. Изобщо съдиите бяха меко казано отвратителни – аз чак на 10-тата обиколка разбрах колко точно обиколки трябва да бягам – накрая даже ме гонеха да ме спрат на финала, че съм си бил избягал вече обиколките (не че не го знаех). Разбира се не пожелаха да ми кажат на кое място съм веднага след финала – трябвало да чакам официалните протоколи. Въпреки това обаче в онова класиране на сайта на общината фигурирам като незавършил???? Пълна кретения!

    Въпреки всички тези тъпотии аз се изкефих много на маратона и догодина смятам да сваля с още 30 минути времето 🙂


Вашият коментар

