Малка „Планета“

септември 18, 2008

Иван е в Уелингтън, Нова Зеландия, там, където аз бях миналата година:

Иван:Нали знаеш abrakebabra, на manners

Аз:Да, там са дюнерите

Иван:Там отиваме една вечер с Митко

Иван:ама сме се напили яко

Иван:и влизаме вътре, а на телевизора – „Планета“

Иван:изтрезняхме

Аз:хаха, да не са българи и те

Иван:някви араби бяха

Иван:това е bg канал, викаме

Иван:а те – да знаем, много яки мацки, такива ли са в бг

Иван:да, викам, тези даже са от застаряващите

Иван:с голи мацки и чалга ще пробиваме, тва му е майката

***

Аз: а онези бг бакшиши?

Иван:да видиш как полудяха, като видяха момичетата

Иван:че те тогава за пръв и последен път излязоха

Иван:3 седмици ги кандардисвахме

Иван:като разцъфнаха тия бакшиши

Иван:абе все едно гледаш войници как са се надвесили от камиона, като минават покрай някое училище

Иван:взеха да танцуват, да подскачат, показаха си всичките номера

Иван:размириса се на пот, абе казват ти лудница

Аз:с анцузи ли бяха

Иван: не, по-лошо

Иван: единият беше със сако от 60-те, зализан

One Response to “Малка „Планета“”

  1. Jaguar Says:

    Eй това ме разби! Горките новозеландци, и тях ги е полазила чалгата…


Вашият коментар

