Снимката е илюстративна

септември 15, 2008

Харесах идеята на „Капитал“ за поредицата „История на изкуството“ в 10 тома. Това беше в петък вечерта. В събота сутринта видях първата книжка от поредицата, която приличаше по-скоро на учебник (тънка и с меки корици), отколкото на хубава енциклопедична книга (дебела и с твърди корици). Разочаровах се и се отказах да си я купувам. По-късно пак се загледах в рекламния банер и видях, че там книгите всъщност са дебели и с твърди корици. Някой хора слагат „снимката е илюстративна“ в този случай.

Ето screenshot на банера:

Advertisements

7 Коментари “Снимката е илюстративна”

  1. anonymouse Says:

    Otkude i kak moga da si kupq enciklopediite?
    Blagodarq!

  2. ju Says:

    Днес писах на Капитал по темата, отговорили са в блогът ми:
    Капитал – Измама с колекцията “История на изкуството”

  3. kanew Says:

    Идеята е добра, но необмислена и калпаво изпълнение.
    Можеха да видят една серия Word of Art Library,с меки корици на издателството Thames & Hudson. Издава се от десетилетия.

  4. Марина Says:

    Здравейте, Gregory,
    извинявам се от името на целия екип, разработил първоначалната концепция.
    Напълно прав сте, че в рекламата томчето изглежда подвеждащо дебело, за разлика от реалното на сергии. Проблемът беше визуализацията на енциклопедиите без да ги имаме отпечатани, за което се наложи да създадем прототип на книгата. Беше трудно да изглежда по-малка с наличните елементи, с които работихме, но спирам с оправданията. Реагирахме веднага на забележките (вашите и на колеги-блогъри) и абсолютно всички рекламни визии са сменени и са коректни към потенциалните купувачи.
    Тъй като сега разполагаме с оптечатаните първи томове, правим реални снимки на книгите, които изглеждат точно като това, което продаваме на сергии.
    Тиражът ще е с меки корици, но като добавен продукт към вестник и за да бъде на цена от 10 лева, колекцията няма как да бъде по-луксозна. Качеството на печата е силно, а съдържанието е основното й предимство, така че се надявам, да останете доволен от него.

    Ако изпратите адрес, ще ви подарим 2ри том от колекцията, каквото предложение отправих като компенсация най-вече за причинения морален ущърб на Ju (коментар номер 2 на постинга ви).

    Още веднъж ви поднасям извиненията си за подвеждащата визия на рекламата.

    Приятно четене и гледане. С “Капитал” и “История на изкуството”.

    С уважение,
    Марина Михайлова

    Бранд мениджър “Капитал”
    marinam@economedia.bg

  5. apieceofme Says:

    И аз се изненадох, но си я взех… Добре е направена (въпреки че с твърди корици щеше да е още по-добре), но пък навременната и адекватна реакция на Капитал са за похвала.

  6. grigorweblog Says:

    Марина, чест правят на „Капитал“ коментарите в блога на Ju и тук, както и това, че сте си коригирали рекламите. И аз, като ju, ще откажа на щедрото ви предложение. Успех с поредицата!

  7. grigorweblog Says:

    @apieceofme: да, в момента съм по-впечатлен от реакцията на вестника, отколкото от книжките


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: